Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vogn til lange barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-07, 22:19   #20
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vogn til lange barn?

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

TFK Joggster (Twist) er en super vogn for lange barn. Vi holdt på å ryke på en slik selv og jeg angrer litt på at vi ikke gjorde det. Den er litt dyr, men er du skikkelig griseheldig kan det være du finner noe pent brukt på Finn.no.
Jeg tror også den er lettsolgt igjen etter at øyenstenen ikke vil bruke vogn lenger.

Lykke til!

Den er bare ca 1000 kr dyrere en eks simo trillen.

Og tfk og OTH er en del mange cm lengre i liggestilling og sitte stilling en simo trillen..
*da jeg lette som gal etter trille så målte jeg det meste som fantes, både ny og gammelt...*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:31.