|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo 2018 - hva syns dere?
Han kan jo gå scratch sammen med Knerten min.
![]() |
![]() |
#2 |
I mål
|
Det er jo helt sant. Jeg får høre hva han kan tenke seg, har helt fersk erfaring på at jeg ikke bør foreslå noe som helst for ham hvis jeg vil at det skal skje |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
Sånn er det med min 7. klassing også. Han er 5. er fremdeles lydhør for gode forslag.
![]() |
![]() |
#4 |
I mål
|
Veldig bra tiltak. Dessverre blir det slutt på sånt når dere flytter til østkantens vestkant |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
Snuppa har både utstyr og sesongkort, men denne ordningen gjorde at alle kompisene fikk den samme muligheten som henne. Vi kan jo håpe at det er flere venner i samme situasjon som henne når vi flytter til østkantens vestkant (og så mistenker jeg jo at hun kommer til å holde kontakt med gamle venner også ... som fremdeles vil ha dette tilbudet).
![]() |
![]() |
#6 |
I mål
|
Ja, det er jo helt supert. Det er nok rimelig sikkert at Snuppa kommer til å treffe veldig mange med akkurat de samme interessene som henne ift både Tryvann, håndball og fotball. Vi kjenner jo mange der hun skal starte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Han sliter litt i matte, så tror ikke det hadde vært så dumt egentlig. Han gjorde egentlig ingen av oppgavene de hadde i fjor, bare vimset rundt. Meg tenkte å søke på 3. -4. likevel.
![]() |
![]() |
|
|