Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å ta mye plass

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-18, 11:21   #1
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ta mye plass

Jeg opplever det som et nøytralt uttrykk. Hverken positivt eller negativt. Litt som at noen er veldig sjenerte. Folk er ulike, tenker jeg bare da.
Hvis noen derimot er f.eks spydige, snurpehimlete, aggressive eller sutrete, da tenker jeg at de bør skjerpe seg. Ta seg en bolle.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-18, 12:01   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg opplever det som et nøytralt uttrykk. Hverken positivt eller negativt. Litt som at noen er veldig sjenerte. Folk er ulike, tenker jeg bare da.
Hvis noen derimot er f.eks spydige, snurpehimlete, aggressive eller sutrete, da tenker jeg at de bør skjerpe seg. Ta seg en bolle.

Slik bruker jeg det også, og så hvis man ønsker å beskrive enten i den ene eller den andre retning, så gjør man det.

Men med så mange her som kun tar det negativt så skal jeg jammen meg passe på hvordan jeg bruker det fremover, spesielt når det kommer til mine barn (og andres). For jeg bruker det ikke på langt nær så ofte i negativ forstand.

Gammel 04-03-18, 12:12   #3
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Folk som tar stor plass kan gjøre det på både gode og dårlige måter. Det kan være alt fra facilitatortypen til altskaldreiesegommegtypen og alt mellom de to. Selve uttrykket "ta stor plass" oppfatter jeg som negativt ment. Uttrykket i trådtittelen er mer nøytralt slik jeg oppfatter det.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.