Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinn-off: Forventes det at alle ungdommer har ski?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-18, 22:40   #11
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinn-off: Forventes det at alle undommer har ski?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det er da vel mange (de fleste vil jeg tro), som har kjent følelsen av å være elendig til noe alle andre tilsynelatende får til enkelt. Det er ingen god følelse, enten det gjelder ski, dans, matte, svømming eller noe annet, men heller ingen grunn til å få skulke med foreldrenes velsignelse.

Selvfølgelig kan ikke alle få til alt. Men i "den norske folkesjela" skal liksom alle til en viss grad mestre å gå på ski. Såpass at man skal kunne gå noen kilometer på skolens skidag. Og når man alltid til en viss grad har mestret det, så vil jeg tro det er vanskelig å sette seg inn at det ikke bare er litt kjedelig å være sist og at man får tenke at pytt pytt, alle får ikke til alt.

Det er så mye SKAM i å ikke kunne gå på ski når vi bor i det landet vi bor i at jeg omtrent rødmer og kjenner på knuten i magen her jeg sitter i sofaen. Jeg kan ikke gå på ski, og det er mye vondere og flauere å innrømme enn at jeg ikke kan noe så grunnleggende som forskjellen på høyre og venstre.

Jeg synes forøvrig heller ikke at man skal skulke skidager, men ønsker at det var fokus på flere alternativer enn bare skigåing den dagen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.