|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Årene ... ja de kommerI går var vi i bursdagsbesøk til vår eldste datter. Hun har rukket å bli 30 år, uten at jeg helt skjønner hvor de årene er gått. Men jeg spurte henne om hva hun syntes om å bli 30. Hvor hun da svarte: Det værste er at jeg husker DIN 30 års dag mamma. Og jeg synes du var gammel da. HAHAHAHA! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Årene....ja de kommer.Wow, gratulerer med jubileene. Det høres helt ellevilt ut å ha et barn som er 30, men jeg synes ikke lenger at 50 høres så gammelt ut som jeg tenkte da pappa ble 50. Jeg fikk en aha-opplevelse da jeg innså at min barndomstid (1980-tallet) er like fjern for mine barn som 50-tallet er/var for meg. Man vet det jo, men skjønner det ikke helt like vel.
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Årene....ja de kommer.Ja, det er kjemperart! Jeg husker godt mamma og pappa sin felles 40-årsfeiring. Jeg var tenåring, og var ikke med på festen, jeg satt barnevakt hos noen venner av dem som var invitert, som hadde små barn. Min storesøster, som var 2,5 år eldre tenåring enn meg, fikk være med på festen.
![]() |
#4 |
![]() Sv: Årene....ja de kommer.Ja, gammel er nok ikke det rette ordet. Men Voksne. Det var det de var. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Årene ... ja de kommer.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Grattis med å snart bli mormor! Jeg er så heldig at jeg har fått 4 barnebarn alt. De er 8,6,3 og 2. Gled deg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Årene ... ja de kommer.Gratulerer!
![]() |
![]() |
#8 |
Ja, det er nok rett også. vi har fått barn tidlig, og så igjen litt senere. Så vi har fortsatt et barn boende hjemme. Hun holder oss unge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
Sånn er det hjemme hos oss også. Først hadde mannen og jeg hvert vårt tidlig-i-tjueårene-barn, så fikk mannen et barn da han var i begynnelsen av 30-årene - og så avsluttet vi med pøbelprinsessen sammen. Vi har hatt hjemmeboende barn i snart 32 år.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|