|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan møter man best mennesker med et negativt syn på livet?
![]() |
#22 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan møter man best mennesker med et negativt syn på livet?Jeg har noen sånn i arbeidsmiljøet mitt...
![]() |
#23 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hvordan møter man best mennesker med et negativt syn på livet?Jeg har også problemer med overdrevent positive folk, når jeg opplever at det er en "greie" de har på gang. At det ikke er genuint. Jeg kjenner noen slike og de gir meg heebeegeebees
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan møter man best mennesker med et negativt syn på livet?Jeg har en venninne fra ungdomstiden som er slik og det er grunnen til at vi har lite kontrakt idag. En grunnholdning på å fokusere på det negative og som tolker absolutt alt i verste mening. Og helst som en kritikk av henne og hennes valg. Det er slitsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvordan møter man best mennesker med et negativt syn på livet?Jeg er gift med en som ser problemer før løsninger. Det er slitsom. Han sutrer ikke da, men krisemaksimerer en del.
![]() |
#26 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hvordan møter man best mennesker med et negativt syn på livet?Jeg er ganske flink til å krisemaksimere, men ikke så fæl til å sutre - tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|