|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En slags spinnoff: Husker du det du har lest, hørt og sett?Nei, det er jeg dårlig på. Men det betyr også at jeg kan kose meg med bøker, serier og filmer flere ganger. Det jeg husker er om jeg har likt boken/serien, litt om hovedkarakterene og det hender at spesielle episoder setter seg fast. Men ikke i detalj og jeg har aldri hatt evnen til å sitere nøyaktig fra ting jeg har lest/sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: En slags spinnoff: Husker du det du har lest, hørt og sett?
Afantasi, det har jeg ikke hørt før. Stilig ord! Jeg har helt klart ikke det, men like fullt problemer med å huske. Lurer på om jeg kanskje husker filmer dårligere, fordi det er noen andres billedligjøring enn min egen, slik som med bøker. Jeg har en veldig visuell hukommelse, og husker ansikter enormt godt, men ikke navn. Mange ganger ser eller møter jeg folk jeg vet jeg har møtt før, jeg kan fremkalle stemningen og følelsen jeg hadde sist jeg møtte dem, og dermed forstår jeg ofte om det er mennesker jeg har hengt med, eller møtt i jobbsammenheng, men det tar veldig mye lengre tid å plassere dem korrekt, eller huske navn.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En slags spinnoff: Husker du det du har lest, hørt og sett?
Jeg visste heller ikke hva det var før jeg kom over denne og plutselig forsto at når folk sa "se for deg", så ser de faktisk for seg ting inne i hodet sitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|