|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Off the map.
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hva er du skikkelig god på med ungene dine?Jeg liker de også større. Drar på tur med 14-åringen i helga. Vi skal spille NM sammen. (Vår felles hobby) begge gleder seg og begge treffer venner. Fint at de blir større.
![]() |
#62 |
guru advisor
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hva er du skikkelig god på med ungene dine?For en nydelig tråd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hva er du skikkelig god på med ungene dine?
Og jeg er helt omvendt.
![]() |
#64 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Spinnoff] Hva er du skikkelig god på med ungene dine?Jeg synes babytiden var slitsom og tidvis kjedelig |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: [Spinnoff] Hva er du skikkelig god på med ungene dine?Jeg synes også det er stas å være tvillingmamma. Nå.
![]() |
#66 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hva er du skikkelig god på med ungene dine?Jeg var faktisk veldig god på å være mamma til krevende spedbarn. Det var knallhardt, men jeg er fremdeles overrasket over den tålmodigheten og utholdenheten som plutselig fantes i meg, gjennom utallige våkenetter og gråtetokter. Jeg er også god på å være sykehusmamma. Jeg hater å være pasient, jeg mister i grunn fatningen av det, men som mamma er det helt annerledes.
![]() |
![]() |
#67 |
Dårlig husmor
|
Akkurat den tror jeg at det er flere som kan kjenne seg igjen i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hva er du skikkelig god på med ungene dine?Jeg var faktisk også en mye bedre babymamma enn jeg trodde jeg skulle være. Jeg tror ikke jeg så mye som ble irritert på ungen før den begynte å svare meg frekt og trasse. Da, derimot ...
![]() |
#69 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hva er du skikkelig god på med ungene dine?Den første babyen jeg fikk sov ikke. Vi snakker en time her og en time der på ganske tilfeldige tidspunkter av døgnet som regel etter at jeg hadde jobbet intenst for å få henne til å sove i lang tid før søvnen faktisk fant sted. Det er ikke særlig lett å være god på noe som helst når man lider av ekstrem søvnmangel.
![]() |
![]() |
#70 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hva er du skikkelig god på med ungene dine?Jeg har ferske opplysninger i denne sammenheng.
![]() |
![]() |
#71 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() |
#72 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Dette er meg også
![]() |
|
|