|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du i påsken?Vi skal til Vietnam :-D Sønnen ville nok heller vært hjemme for å få sett nevnte Ready Player One film. Vi holder på å forske litt, men ser ut som om filmen bare er å få sett på vietnamesisk med engelske undertitler der vi er når den kommer, og det er jo ikke helt det samme. Tror imidlertid det skal bli bra likevel (og filmen kan han vel se når vi kommer hjem igjen hehehe) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva skal du i påsken?Jeg har fri like til 3. april.
![]() |
![]() |
#23 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva skal du i påsken?
Ja, jeg tror jeg hadde prioritert Vietnam over premieren på Ready Player One.
![]() |
#24 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva skal du i påsken?Mandag og tirsdag skal barna i barnehagen, og jeg skal være hjemme og jobbe litt mer med praksisoppgaven.
![]() |
#25 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva skal du i påsken?I helga er det rock mot rus, lillebror vil ikke, men storebror skal (Om han blir frisk.) Jeg skal ha et par brannvakter. Storebror reiser til faren på skjærtorsdag og blir til tirsdag. Jeg og lillebror reiser til Bodø andre påskedag siden han har time på sykehuset tirsdagen.
![]() |
#27 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Me too, men jr og sr i huset tenker antakelig annerledes
![]() |
![]() |
#28 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva skal du i påsken?Jeg er på jobbreise og kommer ikke hjem før onsdag morgen. Da drar vi til fjells og får noen dager med ski. Første gang på så lenge jeg kan huske at jeg ikke har fri i påsken, men men, jeg skal ha et par dager nå med sol og basseng |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva skal du i påsken?Det blir snø og fjellhytte her og. Lengter ikke etter snø akkurat, men det blir nok hyggelig på hytta likevel |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du i påsken?Drar til Gran Canaria med vesla og mamma (faktisk). Mamma ble invitert med i siste liten, betalt av meg, så jeg er sikker på å greie å gjennomføre turen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva skal du i påsken?Her blir det bypåske!
![]() |
#34 |
Dig for victory!
|
Dette er sånn roughly min plan også, bare museum og botanisk hage i stedet for teater. Skulle gjerne fått med meg teater også, men der er ikke mannen like ivrig som meg.
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Sv: Hva skal du i påsken?Vi reiser på hytta i morgen. Der blir det skiturer og en tur til Trysil. Torsdag reiser vi videre til svigers på nordvestlandet. Tirsdag etter påske er det oppstart i ny jobb.
![]() |
#36 |
|
![]() Sv: Hva skal du i påsken?Vi drar på hytta på lørdag, men jeg drar hjem for jobb mandag/tirsdag. Så blir det noen dager på hytta før jeg drar hjem igjen på fredag. Da skal jeg på fest. Litt familie, litt egentid, litt hjemme og hytte. Blir bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hva skal du i påsken?Med nyoperert rygg er jeg glad vi ikke hadde lagt så mange planer, men det blir nok kino og byopplevelser innimellom hjemmekos. Og siden vi har omtrent to meter snø rundt huset blir det bålpannekos i gropa vi har gravd i Hagen, og det er jo stor stas hver gang.
![]() |
#38 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva skal du i påsken?Sånn omtrent ingenting. Akkurat slik jeg liker småferiene best.
![]() |
#39 |
|
![]() Sv: Hva skal du i påsken?Vi skal være hjemme. Barnehage og SFO på jentene mandag og tirsdag, jeg jobber mandag og mannen alle hverdagene. Vi får besøk av mamma, jeg skal treffe venninner, forhåpentligvis ha en date med mannen og ellers blir det diverse familiekos i nærmiljøet. Muligens påskeeggjakt hos svigers. Ingen konkrete planer, det føles helt fint .
Juni 2011 og januar 2013 ![]() Sist redigert av ingling : 22-03-18 kl 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
I mål
|
![]() Sv: Hva skal du i påsken?Vi skal være hjemme. Mannen jobber man-ons. Lillebror er i barnehagen man-tirs. Jeg håper få til kino med de to store da. Ellers blir det Tryvann, Østmarka og sløving på oss. Jeg har også lyst på en bytur. Folkemuseet virker gøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|