|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hos PederNoen som har hørt denne podcasten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hos PederJeg har bare hørt på Tiril, men jeg liker ikke Peder Kjøs. Dvs, det er vel måten han snakker med henne på jeg ikke liker. Det er en åpenbar mulighet for at det er meg det er noe feil med.
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hos Peder
Jeg synes han er rå på å sette ord på ting, peke på problemet, forklare hva som skjer. Jeg fikk mange aha-opplevelser om meg selv underveis, det er jo ganske universelle ting han snakker om. Og så synes jeg han er tøff. Blant annet i en podcast om å være tenåringsforelder, hvor han var veldig klar på hva foreldre ikke skulle gjøre. Litt sånn «det kan det være du føler for, men da må du skjerpe deg». Jeg digger holdningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hos PederVet han er psykolog, og bortsett fra tenåringsting hvilke temaer tar han opp?
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Hos PederJeg har hørt på Tiril, og likte det veldig godt. Det er både lærerikt og innsiktsgivende (er det et ord?) for egen del, nyttig som foreldre i oppdragerrolle, og så er det gøy å høre hvordan psykologer jobber. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Leser
|
![]() Sv: Hos PederHar den på lyttelista, så følger med i tråden. Har sett TV programmene til PK og også vært på foredrag med ham. Jeg synes TV serien var veldig bra, men er usikker på hvordan konseptet fungerer uten det visuelle.
![]() |
#12 |
Peppy!
|
Det var en episode i Foreldrerådet, hvor han er gjest. Jeg liker ikke Foreldrerådet-podcasten noe særlig, men den episoden var bra pga Peder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Den ja. Det skal jeg høre på. Foreldrerådet er ikke helt etter min smak heller, men jeg sluker jo alt med Peder. Hadde jeg valgt studier om igjen hadde det blitt psykologi ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|