|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Stod påsken til forventningene?Vi var alle enige om at nå var vi så godt igang at nå tar vi gjerne ei uke til!
![]() |
#22 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Stod påsken til forventningene?Ja! Så utrolig deilig å kjenne på vår! Bodde i Nice, men tok tog til Cannes, Antibes og Monaco på dagsturer. Fantastiske steder.
![]() |
#23 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stod påsken til forventningene?Ja, absolutt. Vi har hatt nydelig vær og har virkelig storkost oss. Det kommer til å bli hardt i morgen kjenner jeg, som det gjerne blir når hverdagen starter igjen. Barnehagen har planleggingsdag da, så jeg får kose meg litt ekstra med lillesøster i morgen selv om det blir brutalt å måtte stå opp tidlig for å få skoleguttene av gårde.
![]() |
#25 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Stod påsken til forventningene?Jada. Helt ok påske. Den føltes litt kort, for mannen og jeg var i London den første helga, og sjøl om det i seg sjøl var veldig fint, så blei det litt lite tid hjemme. Vi har hatt en runde oppkast, men ellers fått gjort litt av hvert, vært litt ute, sådd frø, vært på besøk og hatt besøk, spilt brettspill og sett krim på kvelden; jeg har nesten glemt stresset på jobb. Ungene har krangla konstant, minsten har sovi dårlig og mannen har vært sliten og sur, så det blir sikkert greit å komme i gjenge igjen, men jeg savner fortsatt tid til å sitte ned og gjøre ingenting, og kunne tenkt meg noen dager til.... Har fortsatt litt for mange og litt for små unger til at det går an å lese eller strikke eller tenke i fred mens de er våkne, det skjer aldri at alle tre er opptatt med sitt samtidig, men sånn er det bare. Man blir tidsnok pensjonist.
![]() |
![]() |
#26 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Stod påsken til forventningene?Bedre enn forventet. Selv om minste fikk omgangssyke og vi ikke kom oss på hytta. Været dro veldig opp, så har hatt fine dager ute i sola ved bålet eller på ski
![]() |
#27 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Stod påsken til forventningene?Men altså: Påsken stod absolutt til forventningene, alle ungene overlevde og huset står. Tipp topp!
![]() |
![]() |
#28 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Stod påsken til forventningene?Det har vært noen fine stunder, men stort sett ganske kjipt.
![]() |
#29 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Stod påsken til forventningene?Tja... Mannen og jeg jobbet i rompåska, og Storesøster måtte kjøres 45 minutter tur/retur nesten hver dag fordi hun måtte stelle hesten sin.
![]() |
#30 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Stod påsken til forventningene?Absolutt. Vi har hatt vår første hjemmepåske, og det var enda finere enn jeg så for meg. Været har jo vært nydelig, barna har vært sysselsatt, og vi har vært mye med gode venner.
![]() |
![]() |
#31 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Stod påsken til forventningene?Den var bedre enn ventet, særlig hyttedelen. Jeg liker verken hytte eller ski, men det ble veldig hyggelig på hytta. Og søster og mann ble kjempeglade for at jeg kunne passe lille nevø (ni måneder) på formiddagene sånn at de kunne gå skitur. Vinn vinn!
![]() |
#34 |
can-jur
|
![]() Sv: Stod påsken til forventningene?Vi driver akkurat å pakker, veier bagasje og summerer opp ferien. Og ja den sto til forventningene. Og mer til. Det som overrasket meg mest var hvor stor pris vi alle satte på å komme nærmere familien som bor der. Det er nær familie men på grunn av avstand møtes vi svært sjelden.
![]() |
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stod påsken til forventningene?Påsken startet bra, men endte i en forferdelig tragedie. Jeg vet ikke hvordan jeg skal kunne gå videre i livet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Stod påsken til forventningene?
Oi, uffda. Så trist å høre.
![]() |
#39 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stod påsken til forventningene?Så trist, Høns! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Stod påsken til forventningene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|