|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo 2018 - hva syns dere?I år var det vrient å finne en kombinasjon av uker, steder og kurstyper som passer. Får satse på at det blir ok.
![]() |
#42 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo 2018 - hva syns dere?Vi trenger bare den siste uken, og der var det lite utvalg, gitt. Det ble animasjon som eneste forsøk.
![]() |
#43 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo 2018 - hva syns dere?Synes og det var lite utvalg iår, mellomste må ta den berømte uke 27, resten får han ta på aks og eldste fant da 2 ting mellom 5-7 trinn.
![]() |
#44 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo 2018 - hva syns dere?
Den uka skulle jeg gjerne hatt større utvalg. Det er mye den første uka etter skoleslutt også for de yngste. Sulle tro det var bedre om barna var på aks denne uka for de som har det, mange av de minste er jo der. Det må da være bedre utnyttelse av ressurser. Så bør jo tilbudet på aks være så har at man ønsker benytte det.
![]() |
#45 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo 2018 - hva syns dere?Fikk nettopp svar: Hiawata har fått plass på Koding - Matematikk og programmering i Python. Så får vi se hva vi kan hente inn på restetorget om to dager.
![]() |
#46 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo 2018 - hva syns dere?Begge mine unger har fått plass på sine førstevalg. Knerten skal på kodekurs og snuppa på "design hus i 3D". Det blir nok stas.
![]() |
![]() |
#49 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo 2018 - hva syns dere?Her fikk og begge plass samme uke og skole.
![]() |
#50 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo 2018 - hva syns dere?Vi fikk også plass på første (eneste) valg. Hun er fortsatt svært lite motivert.
![]() |
#51 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo 2018 - hva syns dere?Mine unger ville ikke i sommer, det får bli litt mormor og litt Frognerbadet med venner og litt annnet kos for dem.
![]() |
#52 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo 2018 - hva syns dere?Sånn, da var restplassene åpnet, og Hiawata kan nå ha full pott med de kursene han ville ha, faktisk. Jeg har meldt ham på, også skal han få velge i kveld. Jeg tenker at max to kurs holder.
![]() |
|
|