|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Løping - "en ærlig idrett""Ærlig" er et ord jeg aldri ville brukt sånn. For min del er ærlighet knyttet til relasjonelle egenskaper hos personer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Løping - "en ærlig idrett"Som mor til en svømmer vil jeg bare avkrefte det med at det trengs lite, og (på samme måte som det du skriver om ski), så er det utenkelig å hevde seg innen svømming uten foreldres som driver transportvirksomhet til alle døgnets tider og døgnets dager, ferier inkludert. Det trengs også overraskende mye utstyr. En svær bag pluss et stort nett fraktes hver eneste dag. Badedrakter til konkurransebruk koster ca 3000 kr. Utgifter til treningsleirer er skyhøye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Løping - "en ærlig idrett"Jeg pleier å se MasterChef på TV, der bruker de samme uttrykket om mat. «Honest food» - da er det liksom veldig bra. Tror de mener usnobbete, kanskje? Tolker betydningen likt på «ærlig idrett», men synes det er et tåpelig uttrykk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Løping - "en ærlig idrett"
Solide tvers igjennom, og ikke "råtten innerst"? Dvs folk som er til å stole på, som du kan regne med, som ikke er falske. Er slik jeg har tolket det i allefall.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Løping - "en ærlig idrett"
Jeg har også tolket det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|