|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Smugleser
|
![]() Kvinnesak, kunst eller ekshibisjonisme?Hva synes dere om sensur av reklame for rumpebildet til Aulie?
![]() |
#2 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinnesak, kunst eller eksibisjonisme?Har ikke sansen for den type markedsføring. Er dessuten dritt lei den damen.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinnesak, kunst eller eksibisjonisme?For meg er dette eksibisjonisme - et stunt for å få oppmerksomhet. Fatter ikke hva det skulle ha med kvinnesak å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Kvinnesak, kunst eller ekshibisjonisme?Bildene hennes er elenige og kan neppe selges uten hjelp av en rompe. Hun har en flott rompe, da.
![]() |
#6 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinnesak, kunst eller ekshibisjonisme?I mine øyne er Marianne Aulie en wannabe som trolig kan gjøre hva som helst for publisitet. Tror mottoet hennes er "all PR er god PR". Hun stiller i samme klasse som Pia Haraldsen, og hun kan aldri vinne min kunstneriske respekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kvinnesak, kunst eller ekshibisjonisme?Jeg skammer meg over å tilhøre samme kjønn som Marianne Aulie. Makan til idiot.
![]() |
#10 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Kvinnesak, kunst eller ekshibisjonisme?Aftenposten må da selv få bestemme hva slags annonser de ikke vil trykke. Ser ikke poenget hennes. Synes hun er sutrete. Pen rumpe eller ei, noe overeksponert og ganske så uinteressant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Kvinnesak, kunst eller ekshibisjonisme?Jeg er en av de som i utgangspunktet likte bildene hennes godt, og faktisk så kjøpte jeg et. Det var før jeg visste hvem hun var. Mitt første "møte" med henne var da hun tok helt av i en diskusjonsprogram på TV og helte champagne over motdebattanten. Jeg har ikke klart å henge opp bildet jeg kjøpte etter å ha skjønt hvem hun er. Kvinnesakskvinne er hun iallefall ikke i mine øyne.
![]() |
#12 |
♡
|
![]() Sv: Kvinnesak, kunst eller ekshibisjonisme?
Amen!
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kvinnesak, kunst eller ekshibisjonisme?Annonsen og kunsten vil jeg ikke mene noe om. Den delen engasjerer meg ikke. Men, jeg blir provosert i det øyeblikket hun gjør det om til kvinnesak.
Hele poenget her er el at det er ikke naken hud eller bilde i annonsen som skaper reaksjoner. Men, det er hennes reaksjoner på at annonsen ikke blir trykket som skaper reaksjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Tviler på det. Etter at denne herren slaktet henne så sank vel prisene noe. Heia Bjellesauen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Introvert optimist
|
Det må jeg si meg helt enig i. Å dra inn kvinnesak her er da bare visvas. Det virker som om hun virkelig tror at all PR er god PR.
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
Enig med Mimmern.
![]() |
|
|