Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i DAG!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-06, 17:42   #1
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i DAG!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

(absolutt IKKE den klassiske varianten, men en knalltøff en )

Heeeelt sikker på det da?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 17:47   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Heeeelt sikker på det da?

JEESS, absolutt sikker

De klassiske vanlige er så høye på livet, og lommene bak så rart plassert, at baken blir helt snål

Gammel 11-10-06, 17:55   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

De klassiske vanlige er så høye på livet, og lommene bak så rart plassert, at baken blir helt snål

Ja, de blir nesten litt sånn MOM-jeans. Eller DAD-jeans.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 18:55   #4
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg smale blå jeans, hvit pologenser og en deilig varm vest i grått fra Maje. Er dårlig i bekkenet, så da jeg var på handling hadde jeg på meg gore tex joggesko og jakke (det pissregner her i dag).

Gammel 11-10-06, 19:17   #5
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Ja, de blir nesten litt sånn MOM-jeans. Eller DAD-jeans.

Sånn at det ser ut som om man går med bleie (har jeg lært av Anne M).

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 20:29   #6
Ekkir
Bree

Ekkir sin avatar

Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

I dag har jeg hatt på meg brun singlet med blondekanter, brun og gammelråsa stripete genser, mørk jenas fra Vero Moda med glitterstæsj på lommene og brune støvler utenpå buksene.

Nå har jeg på samme ganser og singlet, men buksa er byttet ut med en grå kosebukse og pledd

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 21:32   #7
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idag har jeg pyntet meg bittelitt. Tok på et perlegrått knekort cordfløyelsskjørt med overdrevet A-fasong, fra Esprit faktisk, med hvit lycrasinglet fra Zara (utringet til det nesten obskjøne! ) og en grå tynn cardigan utenpå. Svart belte fra cK, svarte tette strømper og de korte svarte Miu Miu støvlettene som det er bilde av i Støvlett-tråden. Og knallrød Balenciaga-veske som den berømte prikken!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 21:53   #8
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nesten det samme som i går

Rosa skjorte, grå-sort v-genser og militærgrønne bukser.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 21:56   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg radioen på.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 23:23   #10
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
LilleVims er litt kul
Standard

Slitt joggebukse,gårsdagens t-skjorte og forkle. Samt litt mel over det hele.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.