Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

VGs vektklubb

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-07, 10:52   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VG`s vektklubb

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg har ikke selv, men vet om mange som har. Noen med gode resultater, noen har ikke tatt av ett gram.
Husk å følge tabellen/diagrammet om hvilke næringsstoffer du har spist nok av og hvilken du må spise mer av. Det skal visst være vel så viktig som kaloriinntaket.

Det er altfor mye karbohydrater og for lite fett i det kakediagrammet, synes jeg (og flere), så jeg fulgte det aldri. Jeg er også medlem der inne, men mest for å ha litt kontroll på kaloriinntaket så jeg ikke får i meg for LITE kalorier (ligger vel på rundt 1000 kcal nå, prøver iallfall å ikke ligge under det).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.