|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Sv: Sommerkjoler til hverdagsbruk
Jeg lurer på om jeg bestilte en slik en gang, men at stoffet var veldig tynt? Er det sånn? Det egner seg ikke så godt når fasongen er litt bulkete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
intro
|
Nei, det er tykkere stoff enn de fleste andre jerseykjoler jeg har, i alle fall. Noen av dem har mer "vevd" og tett stoff også.
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Sommerkjoler til hverdagsbrukNå først ser jeg at du ønsker å prøve kjolene. Da anbefaler jeg Frøken Dianas salonger i Markveien på Grünerløkka. De har en del King Louie og mye annet fint.
![]() |
![]() |
#5 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjoler for bulkete fasong er vi ute etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
intro
|
... men det er altså ikke tynt stoff i disse. (Det var riktignok én jeg returnerte som hadde et overraskende tynt og syntetisk stoff, men har aldri sett noe slikt fra dem før.) Jeg synes jerseyen er god og virker solid.
![]() |
![]() |
#7 |
This is normal!
|
Mine har kommet, og jeg måtte ta en rask prøverunde. Da har jeg plutselig tre kjoler som passer perfekt! Veldig godt stoff, ja, som gjør at det faller pent. Jeg kunne kanskje hatt en størrelse mindre, men jeg liker ikke at klær sitter for stramt, så for meg var det helt riktig.
![]() |
![]() |
|
|