|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trønderfilmen - hva tycks?
Fantastisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Glamorøs
|
Aha, før du så den? Skjønner. Da er du tilgitt.
Usj, ja, skrekk og gru.
![]() |
#24 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Trønderfilmen - hva tycks?Jepp. Selv jeg skjønner at denne var laget av proffer, altså.
![]() |
#25 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Trønderfilmen - hva tycks?Jeg var skrekkelig skeptisk. Men måtte til slutt åpne den da jeg skjønte hvem som hadde laget den og at den gikk viralt også blant folk jeg stoler på dømmekraften til. Det er fristene å skryte av at jeg en gang vant en brytekamp mot en av de som har laget sangen, det var den gangen det hjalp å være noen år eldre.
![]() |
#26 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Trønderfilmen - hva tycks?Utrolig bra - men nå skal det sies at de som har skrevet den er gode på dette i utgangspunktet (jeg tror at om jeg leser Mads Bones er jeg positivt innstilt med det samme)
![]() |
#28 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Trønderfilmen - hva tycks?Jeg har ikke sett den før, og har bevisst styrt unna.
![]() |
#29 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Trønderfilmen - hva tycks?Skjønner at trønderne liker den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Trønderfilmen - hva tycks?Ja, altså, jeg sipper av drillpikene i 17. maitoget, så jeg er åpenbart ikke riktig navlet.
![]() |
#33 |
|
Vi har denne, da: (Kilde: youtube.com) ... og denne! (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Trønderfilmen - hva tycks?Vålerenga Kjerke gir meg niks og nada. Karpe sin er en Osloklassiker ja, og selvfølgelig denne: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#37 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Ja, noe av grunnen til at den blir så godt likt er vel kanskje nettopp fordi de fleste har veldig lave forventninger på forhånd, og at man overhodet ikke forventet noe fantastisk. Men det som er mest imponerende, synes jeg, er at den faktisk virker i nettopp det formatet den er laget. Som ikke egentlig burde virke.
![]() |
#38 |
Trøtt
|
![]() Sv: Trønderfilmen - hva tycks?Jøssenavn, det funker! Jeg har bevisst unngått den, men dæven, altså. Rørende, veldig trøndersk (den korsangen! masse korsang!) men også helt unik og flott. Jaggu.
![]() |
#39 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Trønderfilmen - hva tycks?For å analysere hva som gjør at den funker også utenfor Trøndelag så tror jeg det er mange elementer:
![]() |
|
|