Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hjemme best

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-07, 12:13   #12
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemme best

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg skjønner faktisk at hemmafruen ikke vil uttale seg før det er diskutert med gubben. Det kan være ganske tungt å få privatlivet sitt beskrevet i DN lørdag, man vet aldri hvilken vinkling de legger på det. At sitatet blir helt corny er jeg imidlertid helt enig i.

Artikkelen gir ikke inntrykk av noen diskusjon, men at journalisten ringte mannen og mannen sa "Nei", det er det jeg reagerte på, ikke at han hadde noe å si. Min mann og jeg har begge gjort den karrieren vi hadde lyst på og det er ikke toppstillinger. Selv er jeg faktisk blitt spurt flere ganger om jeg vil søke lederstillinger med mye arbeid, høy lønn og personalansvar. Før jeg sier nei diskuterer jeg det med mannen min for å høre om han er enig.

Jobb, penger, bosted, familiestil, ferier og mye annet er temaer man bør være to om å diskutere dersom man har partner. Og det er en stor fordel og forlenger samlivet om man er nogenlunde enig. Men hvis mannen min instruerte meg i å si nei til et intervju, tror jeg at intervjuet hadde blitt gjennomført på pur faen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.