|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Nettbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?Jeg sliter med å finne deksel til min nye Huawei P20 Pro. Har trålet alle fysiske mobilbutikker i området uten å finne noen av den typen jeg ønsker meg.
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Netbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?https://www.netonnet.no/art/telefon-...1003648.11768/
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Netbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?Frøkna kjøpte fra mytrendyphone nå nylig, kom i løpet av noen få dager..
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Netbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?Jeg har bestilt til eldste fra https://www.mytrendyphone.no og jeg mener å huske at de leverte ganske kjapt, men det er en stund siden så det kan være at jeg husker feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Netbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?
Jeg har god erfaring med de jeg også. Har handlet flere ganger derfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Nettbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?Takk for tips! Jeg har erfaring med flere ukers leveringstid fra mytrenyphone, men det er lenge siden, og det kan jo også ha vært tilfeldig.
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Nettbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?Jeg venter på at Ideal of Sweden skal komme med noe fint. Jeg regner med at det kommer noe her snart... https://idealofsweden.no/?gclid=EAIa...SAAEgJTr_D_BwE
![]() |
#8 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Nettbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?Takk for tips!
Jeg bruker også det dekselet som fulgte med enn så lenge, men det er så uvant å ikke ha kort og den slags med mobilen.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Nettbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?
Jeg har vel og merke lillebroren til din telefon, mate 10 pro, men bruker også det som fulgte med.
![]() |
#10 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Pass på at det står på det dekselet du kjøper at det er inne på lageret, og ikke på fjernlager. Da står det På lager med grønn skrift mener jeg å huske. Hvis ikke står det 1-6 dagers leveringstid på de som er på fjernlager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Rastløs dagdrømmer
|
Ikke sant.
Det sjekket jeg ikke da jeg bestilte i dag tidlig, men har fått mail om at det er sendt så da håper jeg det faktisk tar kort tid også.
![]() |
|
|