Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-18, 09:15   #10
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Haha, Billa, husker den gang jeg stod på apoteket og skulle hente ut allergimedisinen min (som jeg av en eller annen dustete grunn får på blåresept) og stod klar for å betale egenandelen og fikk beskjed om at det trengte jeg ikke, for jeg hadde frikort. Et frikort jeg fikk fordi jeg hadde vært kløne på isen litt for mange ganger det året og dermed vært på legevakten og tatt røntgen mange nok ganger til å havne over grensa. Det var like før jeg insisterte å betale for meg likevel, for jeg er virkelig ikke i målgruppen for verken frikort eller blåresept. Det er en fantastisk ordning for dem som trenger den, og jeg følte at jeg snyltet.

Men over til gruff: Kropp som ikke vil sove og hodepine som ikke vil gi seg på gud vet hvilken dag på rad, mer enn 50 i hvert fall.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.