|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Integrert kombiskapEr det hokus pokus på bytte ut et integrert kombiskap? Hva trenger jeg å tenke på? Aldri hatt integrerte hvitevarer før. Sist redigert av Luvi : 24-07-18 kl 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En anelse distre
![]() Sv: Integrert kombiskapEr svaret for opplagt eller er det ingen sol om har byttet ut et integrert kombiskap før? Jeg greier regel å klusse til ting så greit å gjøre i forkant hva jeg evnt trenger å tenke på annet enn mål og hengsling av døra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Integrert kombiskapÅ hengsle om kjøleskap er ikke så lett som man kanskje skylle ønske seg, men det lar seg gjøre. Vi har gjort det selv en gang, men det var ikke et integrert kjøleskap.
![]() |
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Integrert kombiskapForeldrene mine kjøpte nytt integrert kombiskap for et par år siden, og de måtte ha hjelp til å montere det.
![]() |
#5 |
En anelse distre
![]() Sv: Integrert kombiskapDet beste vil jo være å finne et som åpnes den veien jeg trenger til å begynne med, men de jeg har sett på til må ser ut til å åpnes motsatt vei. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|