Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Finnes det bunadsko med flat hæl for kvinner?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-18, 18:32   #16
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det bunadsko for kvinner med flat hæl?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Hvilken størrelse bruker du? Jeg har et par fra Klavenes med ca 2 cm hæl i størrelse 7,5 som du kan få låne for å teste ut.

Takk for et veldig generøst tilbud, men det blir nok alt for stort.

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Husfliden har jo gørgo service. Vet ikke om du bestiller bunad på Husfliden, ellers hjalp de oss med sko da vi hadde konfirmant, vi hadde litt størrelsesutfordringer, og de tok inn flere par så vi fikk prøve litt forskjellig.

Kjøper ikke bunad på Husfliden, men fra bunadtilvirkeren som har designet bunaden min. Men kan jo stikke innom der og titte likevel.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg kan jo være kjerringa mot strømmen. Klavenes har sikkert gode bunadssko, men mine siste gikk i oppløsning (etter 25 år, så greit nok). Da jeg skulle kjøpe nye, så var Klavenes mer enn dobbelt så dyre som det nestdyreste alternativet og jeg spurte personalet om hva den reelle forskjellen var. Deres svar var merkenavnet og hvis de nestdyreste satt godt på foten min, så foreslo de å gå for den. Jeg gikk godt over mila i dem på 17. mai, og det var også gode sko.

Hva heter de da? Kjøpte du i Oslo? Hvor?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Klaveness Kari har lav hæl. De er ikke ballerinaflate, men som herresko. https://www.norskflid.no/bunadstilbehoer/kari-bunadsko/

Takk! De laveste der skal nok gå fint. Herresko kunne sikkert gått, men jeg ville følt det var litt rart å ha like sko som mannen min...

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:05.