Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hva er ditt inntrykk av media generelt?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-06, 20:35   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt inntrykk av media generelt?

Ja, dette er helt typisk. Jeg kan nevne et eksempel, uten å bli for konkret (kanskje VG sniker her inne ). VG har fått "snusen" i en sak de synes er verdt å blåse opp om det nye "vidundermiddelet" vårt (som VG kalte vidundermiddel, altså. For noen måneder siden.). De ringer den i vårt firma som er ansvarlig for kontakt med pressen og ber om kommentar. Han utdyper og forklarer, ber klokelig nok om å få lese gjennom det de skal skrive først – og er rimelig fornøyd. Mener at dette blir balansert og nyansert. Og hva skjer? Ikke ETT ord kommer inn. De har bare kuttet alt, siden det åpenbart ikke ble noe de kunne dra ut som støttet saken deres. Innlegget ble veldig ensidig, selvsagt.

Ellers synes jeg din organisasjon er en av de flinkeste i klassen når det gjelder medieprofilering, LaBanga. De er dyktige til å få oppmerksomhet, og de fremstår som gjennomtenkte og nyanserte. Nå følger jeg sikkert ekstra godt med på feltet, men jeg tror jeg har belegg for det uansett.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.