|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Antrekk til 20-tallsfestHar du en pen svart kjole du liker? Kanskje du kan jazze opp den med masse lange perler, Boa, lange hansker og pannebånd?
|
|
|
#5 |
|
En som trener
|
Sv: Antrekk til 20-tallsfest
Ja, jeg lurte litt på kanskje denne og så pumpe den opp?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Antrekk til 20-tallsfestDen var kjempefin! Jeg tror jeg ville gått for noe sånt, i hvert fall.
|
|
|
#10 |
|
En som trener
|
Sv: Antrekk til 20-tallsfest |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Trøtt
|
Sv: Antrekk til 20-tallsfestOg har ikke Candy perlekjeder? Jeg har også noen perlekjeder tror jeg. Sandaler med stropp og høy hæl, har du det? Og pannebånd eller no. Litt Gatsbyesque.
|
|
|
#12 |
|
can-jur
|
Sv: Antrekk til 20-tallsfestHva med å få tak i et underskjørt med svart blonde som stikker nedenfor kjolen eller et tynt tyllskjørt å ha over? Med litt perler og en fjærboa er du plutselig 20 tallet.
|
|
|
|
#13 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Antrekk til 20-tallsfestHårpynt og - stil har mye å si, hodebånd, fjær etc. Fin kjole! Man markerte vel ikke midjen, du kan evt droppe beltet om det er løst.
|
|
|
#14 |
|
En som trener
|
Sv: Antrekk til 20-tallsfestNå har jeg kjøpt pannebånd med fjær, langt perlekjede og et sånt håndsmykke. Sandaler med hæl har jeg ikke (og droppet å kjøpe de jeg fant på Bianco, 500-600 er litt mye for engangssko, synes jeg), men kanskje jeg skal få tak i noen nettingstrømper. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
En som trener
|
God ide! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt f.eks blondeunderskjørt? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Trøtt
|
Hvilken str er du i sko?
|
|
|
#17 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Har du sjekket fretex?
|
|
|
#18 |
|
Glamorøs
|
Du kan bare si at du er litt gammeldags og ikke har tro på den nye moten med umarkert midje.
|
|
|
#19 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Antrekk til 20-tallsfestHelt sikker på at damer på 20-tallet brukt klær etter figur, de også. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
En som trener
|
38. Har du noen?
Vi får se på det.
Mange av de på bildet har jo «midjen» eller midtlinjen for kjolen langt nede. På et ... :kremt: bredt område av kroppen min. |
|
|
|
![]() |
|
|