|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Hvordan finner man en vaskehjelp?Jeg har hørt priser alt fra 75 til 120 kr timen. Alt etter hva som blir gjort. En vennine gruppe jeg kjenner gikk sammen for å leie polske jenter, så de bytter på hver 3 mnd, har faste dager, og etter 3 mnd kommer en ny jente. Tror de har 5 jenter i alt.. ( om det var forståelig)
![]() |
#2 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan finner man en vaskehjelp?
![]() |
#4 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Det er ganske utrolig hvor "legitimt" det ser ut til å ha blitt blandt "gode borgere" å betale vaskehjelp svart. Her på Grunerløkka går det polske kvinner i alle oppganger til enhver tid og det ser helt ut til å være aksept for å ha "svart vaskehjelp". (også blandt kjente politikere på venstresiden |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Det er veldig mange måter å få hvit vaskehjelp på. Hvis du ser på gulesider så finnes det et flust av byråer bare i Oslo. Citymaid er bare en av dem (som jeg også har hørt mye negativt om). Men de ligger alle i samme priskategori, dvs alle like dyre som Citymaid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
For å svare på mitt eget spørsmål; vi betaler også svart. Det er jeg ikke stolt av, men det er uaktutelt å betale det tredoble for å få jobben gjort hvitt. Sist redigert av daffy : 22-07-07 kl 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|