|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
Se resultatene: Har du vært inne på slottet i Oslo | |||
Ja, på guidet omvisning |
![]() ![]() ![]() ![]() |
34 | 25,19% |
Ja, i forbindelse med jobb |
3 | 2,22% |
Ja,på privat besøk |
2 | 1,48% |
Nei |
96 | 71,11% |
Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du vært inne på slottet i Oslo?Det lurer jeg på i dag.
![]() |
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Ja, på guidet omvisning. De kjedeligste minuttene i mine barns liv, virket det som der og da. Hun ene lå på gulvet og sukket høylytt. For vår del kunne vi heller hatt en hurtig-omvisning på 10 minutter så vi kunne sett rommene, vi trengte virkelig ikke å høre all historien.
![]() |
#4 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Eldste, moren min og jeg gjorde der ifjor sommer. Det var ok eldste syntes det ble kjedelig.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Du skulle hatt flervalgspoll. Jeg har vært der både på omvisning (i sommer, likte det godt) og har vært der ifm. jobb.
![]() |
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Ja, jeg har vært der i jobbsammenheng noen ganger. Tror det er det fineste møterommet jeg noen gang har vært i. Og definitivt det flotteste toalettet jeg har brukt i jobbsammenheng noen gang. Nystrøkne linhåndklær gir et litt annet preg enn papirhåndkle, gitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Jeg har vært på audiens to ganger i forbindelse med et verv, men da fikk jeg ikke sett så mye.
![]() |
#8 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Nei jeg har ikke vært på slottet i noen anedning og har egentlig ikke hatt noe ønske om det heller. Før nå. Så kanskje jeg går på en sånn omvisning en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Arbeidsplassen min ligger slik til at vi kan se slottet fra kontoret, men jeg har aldri vært inne der - det er i grunnen en tanke som ikke har slått meg.
![]() |
![]() |
#10 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?To ganger på omvisning. Sist i går faktisk.
![]() |
#11 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Jeg fikk ikke huket av da grunnen til at jeg var der var likskue (?) av Kong Olav i sin tid. En omvisning høres spennende ut. Høres ut som en aktivitet for neste sommer
![]() |
![]() |
#12 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Nei, og har ikke noe ønske om det heller.
![]() |
#13 |
Trøtt
|
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Jeg måtte svare «ja, med jobb», men jeg har ikke vært i noen av de offisielle salene, jeg har kun vært i møterommene i tilknytning til kjøkkenet og underetasjen og i møter med slottets personale og ikke de kongelige. Beklager å si det, Teo, men der var det kun papirhåndklær.
![]() |
#14 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Nei, har aldri kommet så langt. Jeg kunne kanskje tenkt meg det pga arkitekturen.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 19-08-18 kl 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Har vært på omvisning. Sønnen har faktisk vært på juletrefest der når han var liten
![]() |
#19 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Vi var på omvisning for noen år siden. Minstemann som da var 4 år spurte veldig høyt og tydelig da vi gikk opp ei stor trapp (i et rom med god akustikk): Mamma, e kongen heime? Når får vi se han?
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du vært inne på slottet i Oslo?Ja, i noen møter. Jeg var overrasket over hvordan arkitekturen virkelig skaper et inntrykk av høytidelighet og opphøydhet.
![]() |
|
|