|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sovesofa eller vanlig sofa?? Hjelp!Det var jo eit litt ledande spørsmål
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Sovesofa eller vanlig sofa?? Hjelp!Må gjestene sove på dette rommet da? Hvis dere har gjester så sjelden kan de jo f.eks. sove på et av barnerommene og så deler barna rom de få gangene det skjer. Hvis det fjerde soverommet er eneste mulige gjesterom derimot kan dere nødvendigvis ikke velge en sofa som umuliggjør overnatting.
![]() |
#3 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sovesofa eller vanlig sofa?? Hjelp!
Takk! Den husker jeg vi så på da vi var på IKEA. Ikke helt min grønnfarge, men fin i grå. Er den god å ligge i og plass til to voksne?
![]() |
#4 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sovesofa eller vanlig sofa?? Hjelp!Jeg har egentlig slått fra meg Bohus-sofaen fordi den var ikke sånn slenge-seg-i-sofa som jeg ønsker at ungene skal ha. Det fine med sovesofaer er at man kan ha sjeselongdel med oppbevaring, men jeg syns de er så kjedelige!
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Sovesofa eller vanlig sofa?? Hjelp!
Vi har grå i 90 bredde, ikkje 120. Så der er det berre plass til ein. Men den er god å sove på! Samme komfort som vanlig seng dersom du har overmadrass.
![]() |
|
|