|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg tror faktisk at mannen er hakket bedre enn meg til å kjøre, han har hatt lappen i 15 år lenger enn meg. Men jeg anser meg likevel for en ganske god sjåfør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Altså, jeg er helt sikker på at alle har personlige grunner for å velge sånn. Like fullt ser vi at det blir stereotypiske mønstre av det, på samme måte som med etternavn. Så er det spørsmål om man synes det har en verdi å bryte stereotypiske mønstre eller ikke. Jeg synes som oftest det.
![]() |
#123 |
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?
Nettopp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Glamorøs
|
Japp! Og jeg er til og med blant dem som helst ikke kjører.
![]() |
#125 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Etter å ha lest en del av svarene i tråden, skal jeg begynne å sette mer pris på at mannen blander seg minimalt når jeg kjører.
![]() |
#126 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg kjører nesten uten unntak alltid. Jeg liker godt å kjøre, mens mannen min gjerne slipper.
Nå har jeg sjekket hele tråden, og det er tydeligvis bare jeg som fniser hemningsløst av denne.
![]() |
#127 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg så den, og lurte på om mannen faktisk hadde vært FN-soldat.
![]() |
#130 |
Gal kattedame
|
eller han ikke er edru. Han er en forferdelig sidesjåfør.
![]() |
#131 |
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Nei, med mindre jeg skulle av før mannen ville vi ikke byttet. Ellers kjører nok jeg noe mer enn mannen når vi er på langtur. Og skal vi kjøre etter kart fungerer det som regel best at jeg kjører og han holder styr på kartet (litt bedre nå med gps-funksjon på kart, da).
![]() |
#132 |
Ad astra
|
Han har hatt noen runder i Afghanistan. I utgangpunktet i en veldig behagelig «faglig» tjeneste, men han hadde en tendens til å melde seg frivillig til å delta på kjøreoppdrag og slikt der, så han har kjørt i noe røffere terreng enn jeg har, for å si det slik.
![]() |
#133 |
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Min mor er direkte oppgitt over en del av sine venninner. De virker til å ha førerkort som funker kun innenfor kommunegrensa. Det er alltid hun som kjører om de skal noe og iallefall om de skal på bytur. En del av de har blitt skilt i voksen alder eller har blitt enker og de har rett og slett utrolig lite kjøretrening fordi mannen alltid kjørte. Lite trening fører jo til at man blir mer usikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Er sjelden i den situasjonen. Men når vi kjører langt, så kjører han. Det er både pga mitt medisinbruk, og fordi jeg liker å lese i bil
![]() |
#135 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Farmor til jentene har sertifikat, men sluttet å kjøre for mange år siden fordi hun syns det er skummelt. Tanten til jentene har ikke sertifikat så der i gården er det kun farfar som kjører.
![]() |
#136 |
|
Det er er viktig poeng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Kunne ikke falle meg inn. Men om mannen kommer for å hente meg då bytter vi.
![]() |
#138 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Moren min klager over det samme. Tror til og med at et par av venninnene hennes ikke engang har førerkort... |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg må innrømme at da jeg kjørte til Trysil i helgen, tenkte jeg Mitt da jeg måtte kjøre forbi den ene store bilen etter den andre med venninnegjenger på vei til Trysilrypa. Noen burde virkelig øvd mer på langkjøring. : dukker:
![]() |
#140 |
heimføing
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Kom til å tenke på tråden idag da jeg var ute og kjørte firmabil/varebil med mannlig kollega i passasjersetet. Som er eneste sjansen jeg får til å kjøre med en mann ved siden av. :singel: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|