|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
Borte
|
Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?Jeg jobber, men kunne egentlig tenkt meg å lese i boken jeg holder på med.
|
|
|
#24 |
|
lettere utlada
|
Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?Slapper av med tv-titting faktisk. Midt på dagen!
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?I dag syr jeg, vasker bad og kjøkken, går gjennom klesskap for å rydde vekk ting som ikke blir brukt, skal ta opp igjen et strikketøy jeg må bli ferdig med og vurderer å fyre i peisen.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?Jeg har vært i Asker på håndballkamp. Nå vegeterer jeg foran tv-en. Kanskje en løpetur senere i dag. Ellers rydding og klesvask.
|
|
|
#27 |
|
|
Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?
Samme her. Det vil si; jeg skriver masteroppgave, samboeren spiller data med 7-åringen.
|
|
|
|
#29 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?Slapper mye av i sofaen med tv, pc og mobil, men baker en foccacia og skal ha middagsbesøk, så vi må snart sette i gang med matlaging og.
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?Strikker ferdig en kofte. Og vurderer kino i kveld. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?Regner ikke. Vasker klær, har gått en tur med yngste, vasket badet, ryddet og sortert ting som skal gis bort.
|
|
|
#33 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?Masse regn her. Oppussing og mannen skulle ha sagd veggplater og satt opp, men det utgår i så mye regn.
|
|
|
#34 |
|
koko
|
Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?Vanligvis tenker jeg at jeg kan få unna et eller annet kjedelig ryddeprosjekt, og så blir det med tanken.
|
|
|
#35 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?Vi, eller mest mannen holder på å ordne rom til eldstemann i kjelleren. Legger opp nettkabel og får inn tv osv. Har laget innebygget tvbenk og skal ha ekstrakjøleskapet på siden under trappa. Jeg bidrar når han roper.
|
|
|
|
#36 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?I dag gikk jeg en lang tur med to hunder (vår og moren hennes) i regnet, deilig!! Etter det har jeg ryddet og vasket, satt en deig og bakt ut boller og kanelsnurrer. Støvsuget omtrent hele huset, moren til hunden vår røyter myyyye mer enn vår |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?Baker eller lager middager til fryseboksen. I dag har jeg stekt kjøttkaker av nesten 3 kg kjøttdeig.
|
|
|
|
#39 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Regnværsdag hjemme - hva gjør du?Har vært på rundreise hele helgen i Gudbrandsdalen, besøkt fine familiedrevene gårder drevet av ildsjeler som ofrer mye for å bevare drift og arbeidsplasser i bygda si, spist mye god og kortreist mat, fått en stor bit av Norge. Anbefales!
|
![]() |
|
|