Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva ser du på Netflix nå?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-18, 10:47   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg så to episoder av The Innocents (Innøcents?) i går. Blir neppe noen tredje episode. Synes det var nesten pinlig dårlig. Også melder jeg meg inn i klubben av dem som ramla av Outlander. Interessen holdt til Frankrike et sted, før jeg gikk lei for alvor. Så jeg er fortsatt på leting, og ser her i tråden for tips.

Jeg har samme problem som Frukt, blir fort lei. Føler meg som den eneste i verden som ikke har blitt fenget av Mad Men, Game of Thrones eller Braking Bad. Det er ikke mange serier jeg har sett helt ut, og fortsatt ønsket mer av. Men Stranger Things (som det heldigvis kommer mer av) og Broen er av de få.

Gammel 10-09-18, 11:21   #2
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Føler meg som den eneste i verden som ikke har blitt fenget av Mad Men, Game of Thrones eller Braking Bad.

Jeg har ikke sett noen av dem...

Gammel 10-09-18, 11:23   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har ikke sett noen av dem...

Jeg har begynt å se dem, etter uendelige oppfordringer om at den MÅ du bare se, og HÆ! Har du ikke sett DEN? Men har ikke klart å la meg fenge, rett og slett.

Gammel 11-09-18, 21:16   #4
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg så to episoder av The Innocents (Innøcents?) i går. Blir neppe noen tredje episode. Synes det var nesten pinlig dårlig. Også melder jeg meg inn i klubben av dem som ramla av Outlander. Interessen holdt til Frankrike et sted, før jeg gikk lei for alvor. Så jeg er fortsatt på leting, og ser her i tråden for tips.

Jeg har samme problem som Frukt, blir fort lei. Føler meg som den eneste i verden som ikke har blitt fenget av Mad Men, Game of Thrones eller Braking Bad. Det er ikke mange serier jeg har sett helt ut, og fortsatt ønsket mer av. Men Stranger Things (som det heldigvis kommer mer av) og Broen er av de få.

Kanskje jeg skal prøve Stranger things da. Hatt den på lista lenge.

De seriene jeg virkelig har elsket har typisk vært sånne som det bare har vært en eller to sesonger av.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 11-09-18, 22:22   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Kanskje jeg skal prøve Stranger things da. Hatt den på lista lenge.

De seriene jeg virkelig har elsket har typisk vært sånne som det bare har vært en eller to sesonger av.

Stranger Things er foreløpig bare to sesonger, men det er en tredje på vei. Heldigvis.

Gammel 12-09-18, 08:49   #6
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Føler meg som den eneste i verden som ikke har blitt fenget av Mad Men, Game of Thrones eller Braking Bad. Det er ikke mange serier jeg har sett helt ut, og fortsatt ønsket mer av. Men Stranger Things (som det heldigvis kommer mer av) og Broen er av de få.

Du er ikke den eneste.

Gammel 17-09-18, 11:01   #7
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg så to episoder av The Innocents (Innøcents?) i går. Blir neppe noen tredje episode. Synes det var nesten pinlig dårlig.

Helt enig. Rett og slett skikkelig dårlig. Og hvorfor kan de ikke få norske skuespillere til å spille nordmenn?

"Å våffår two do de eide-do-didei?"

(Kilde: youtube.com)

Gammel 17-09-18, 21:05   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Helt enig. Rett og slett skikkelig dårlig. Og hvorfor kan de ikke få norske skuespillere til å spille nordmenn?

"Å våffår two do de eide-do-didei?"

(Kilde: youtube.com)

Vi ser også. Har ikke gitt opp, men irriterer meg over ikke-norske skuespillere.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-09-18, 21:38   #9
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Vi ser også. Har ikke gitt opp, men irriterer meg over ikke-norske skuespillere.

Noen som så den western-serien forresten, Godless, der de møtte på en familie som liksom skulle være norske? Det var hysterisk!

Bortsett fra det likte jeg egentlig den serien ganske godt.

Gammel 18-09-18, 20:35   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som så den western-serien forresten, Godless, der de møtte på en familie som liksom skulle være norske? Det var hysterisk!

Bortsett fra det likte jeg egentlig den serien ganske godt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.