|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() KalendergavetipsetrådJeg ser i juletråden at folk er i gang med kalendergavene. Jeg har begynt litt selv også, og tenkte det var kjekt med en tråd med konkrete tips. Jeg syns det kan bli litt overveldende på TGR og sånne butikker.
![]() |
#2 |
Drømmer
|
![]() Sv: KalendergavetipsetrådBoots apotek har godt tilbud på lyra fargeblyant, min får en kalendergaver med det. Han får også nytt mobildeksel,pennal,godteri, aktiviteter og noen lapper med sum til kjøp på fortnite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: KalendergavetipsetrådRimelige og fine badebomber https://loco.no/kroppspleie/badebombe |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: KalendergavetipsetrådHva med noen aktivitetsdager med ting dere allikevel skal? Som å bake pepperkaker en dag og pynte de dagen etter, dra i svømmehallen, se et teater, kino eller bytur med noe juletre innslag eller noe, Et par-3 dager med en 20krone, etpar dager med en nissesjokolade. Boxere, tannbørste, et blad,
![]() |
#6 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: KalendergavetipsetrådKosekvelder i adventstiden. De kan få sjokolade til å lage varm sjokolade, en film, godt pålegg til kveldsmaten, lovnad om vafler til kveldsmat mm.
![]() |
#7 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: KalendergavetipsetrådNoen ebaykjøp. Kjøper til ulike aldersgrupper og kjønn.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: KalendergavetipsetrådÅ lage pakkekalender til snuppa er lett som en plett. Hun kan få såper, sjampo, hårstrikker, truser og alt mulig praktisk som hun uansett hadde fått. Og blir fornøyd med det.
![]() |
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
![]() Sv: KalendergavetipsetrådMine tips blir nok litt snevre, siden bare den utflyttede studenten skal ha kalender. Hun trenger ‘alt’ av forbruksgreier som koster penger. Jeg tenker derfor at jeg drar på Normal og handler små shampo-flasker, sminkeservietter, nudler, skriveblokker, sminke, etc.
![]() |
#10 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: KalendergavetipsetrådTakk for gode tips! Kan legge til at aktiviteter ikke er aktuelt. Vi har en felles lavterskel aktivitetskalender med veldig enkle ting, så dette blir bare ting. Jeg sper på med godteri mot slutten, men har ikke lyst til at det hovedsakelig skal være søtt.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: KalendergavetipsetrådFlaxlodd
![]() |
#13 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: KalendergavetipsetrådTGR har mye forskjellig til en billig penge.
![]() |
#14 |
lettere utlada
|
![]() Sv: KalendergavetipsetrådHer har det blitt litt forskjellig. Fargeblyanter i holder med spisser, spill, paljett-notatbok (TGR), litt godteri, liten bamse, sokker, boxere, julepysj (den 23 får de alltid julepysj) og det hotteste: hatchimals colEGGtibles. På julaften får de enten en leke til å ha hatchimalsene i, eller settekasser...
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Kalendergavetipsetrådhatchimals er sterkt ønsket av 7 åringen her, så en spnn kartiong med mange som kan deles utover dekker sikkert en relativt stor andel av de som ikke skal være faste (kino, sjokolde, vaskeklut til "julebadet", julekule til treet, aktiviteter som pynting og julekortlaging
![]() |
#16 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: KalendergavetipsetrådPopcornposer på Bunnpris, 10kr stk. Sånne lange smale.
![]() |
|
|