Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-07, 19:51   #1
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hvor har du kjøpt disse? De var utrolig kule!

De er kjøpt på www.prinsessebutikken.dk! De var på salg for en uke siden i hvert fall. Bare vær oppmerksom på at hjortene på den røde t-skjorta er knallrosa...

Gammel 23-07-07, 23:11   #2
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Bare vær oppmerksom på at hjortene på den røde t-skjorta er knallrosa...

Jeg har kjøpt rosa skjorte til storebror på Zara i dag, og vi er begge enige om at den er kjempekul .

I tillegg har jeg kjøpt meg en brun cardigan og en gammelrosa sateng bluse, en bukse til lillesøster på Noa Noa som jeg har vært på utkikk etter en stund og tre forskjellige deilige ullstoffer som jeg skal sy jakker og kjole til lillesøster av.

:fornøyd:

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 24-07-07, 12:55   #3
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

To par sandaler fra Bianco:

En blå kjole fra Bruuns Bazar på salg på Illums.

Veske og krus fra Marimekko:

Claire er ikke aktiv  
Gammel 24-07-07, 17:23   #4
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

To par sandaler fra Bianco:

En blå kjole fra Bruuns Bazar på salg på Illums.

Veske og krus fra Marimekko:

Kjempefine sandaler

Kan jeg spørre hva du betalte for Marimekko-veska? Jeg har innmari lyst på Marimekko-veske, men klarer ikke å bli enig med meg selv om jeg vil ha sort eller rød

Gammel 24-07-07, 17:24   #5
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg betalte litt over 300 DKK.

Claire er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.