Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Smart?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-07, 20:32   #1
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Smart?

Bilen var ihvertfall veldig artig å kjøre. Vi prøvde cab-versjonen av Fortwo.

Gammel 23-07-07, 20:40   #2
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Aha ja. Men går det an å stole på at airbagen ikke treffer dersom setet er dratt helt tilbake? Ble litt skeptisk jeg altså Er 2000 mod cab vi har sett på også. Syns de er litt rare jeg da, men ifølge sambo verdens kuleste lille bil.

Kanskje slike isofixknapper er noe. Hvor får man tak i slik da? Hos Mercedes?

Gammel 23-07-07, 21:15   #3
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Slik isofixknapp må man nok fikse selv. Ihvertfall ikke nevne for Mercedes.

Jeg ville ikke kjørt med barn i setet foran aktiv airbag, uansett hva produsenten sier.

Men dere bør se på nyere Smart synes jeg. Fra 2002 (eller var det 2003?) så fikk bilen sånn antiskrens. Heter sikkert noe fint på få bokstaver som jeg ikke husker. Selgeren som vi så på bil hos solgte ikke eldre biler for han mente slik antiskrens var et must på disse små bilene.

Gammel 23-07-07, 22:18   #4
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å hehe det er slik ja. Ja huff antiskrens ja. Er nok lurt det. Skal muligens kjøpe fra Tyskland så da er det ikke så mye dyrere med nyere modell.

Huff nei, vi må nok prøve å få den koblet ut. Er snakk om tre min biltur med lillegutten, men det er mye som kan skje på korte turer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.