Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Odd Mollys nye kolleksjon

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-07, 23:35   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Odd Mollys nye kolleksjon

Er det bare meg som er litt skuffet ? Det eneste plagg som jeg kunne tenke meg er fra vinterkolleksjonen:



og denne her hadde vært flott hvis ikke broderiet gikk rett over puppene

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 23:44   #2
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Odd Mollys nye kolleksjon

Mener du høst og vinter?

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 23:55   #3
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Helt enig! Jeg klikket meg vantro gjennom hele høst og vinterkolleksjonen i dag, og fant knapt et plagg jeg kunne tenke meg. (Det måtte i så fall bli noen av basisplaggene, en enkel cardigan eller noe.)

Alt var feil; farver, mønster, fasong.

Pussig, for tidligere har jeg vært nærmere å tenke "ja takk, jeg tar et av hvert plagg her". Hva har skjedd?

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 23:58   #4
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Re: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Mener du høst og vinter?

Ja. Den kom på nettet idag. Mange fine mønstre, men langt det meste er aldeles storepupp-uegnet (ennå mere enn i tidligere kolleksjoner), og så ville silke- og poplinsstoffene (som de også har brukt i vår/sommerkolleksjonerne) fort bli alt for kalde.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 00:17   #5
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Odd Mollys nye kolleksjon

Se så søte da! (begynner på vinter)






Denne var tøff, og kanskje litt varmere, for de over ehr er ikke spesielt varme nei


og denne



Mer fint




lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 00:18   #6
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Odd Mollys nye kolleksjon

Også skal vi se, i høst kolleksjonen;





I denne fargen absolutt da






Denne var tøff bak og;



lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 00:19   #7
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Odd Mollys nye kolleksjon

Denne røde er jeg litt usikker på









Noen som vil låne bort visa kortet sitt?

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 00:21   #8
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Mange fine mønstre, men langt det meste er aldeles storepupp-uegnet (ennå mere enn i tidligere kolleksjoner), og så ville silke- og poplinsstoffene (som de også har brukt i vår/sommerkolleksjonerne) fort bli alt for kalde.

Ja, det kan jeg være enig i.
Men jeg bruker uansett så mye ull om vinteren, både under og over, så det ordner seg

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 03:25   #9
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Pussig, for tidligere har jeg vært nærmere å tenke "ja takk, jeg tar et av hvert plagg her". Hva har skjedd?

Akkurat det samme tenkte jeg også. Mulig mange av plaggene er finere live?

Jeg kunne tenkt meg denne, den var litt meg.


Og den her: (hvis den ikke er altfor kort)

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 03:27   #10
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Mye som skal hjem til Mim her

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 06:50   #11
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Odd Mollys nye kolleksjon

Dere OM fan fra Oslo; har dere shoppet i en butikk på Nordstrand som heter Bliss? De skal, iflg innehaver, være størst i Oslo på OM klær.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 09:42   #12
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Deilig farge!



Også veldig fin!



Denne kjolen var kjempefin!



Denne fanget min interesse. Kasjmir og silke? Må jo være en drøm å ha på!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 09:45   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Den øverste røde der var nydelig, Mim. Den nederste også, hvis den ikke hadde vært så kort.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 09:46   #14
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Den øverste røde der var nydelig, Mim. Den nederste også, hvis den ikke hadde vært så kort.

Den nederste er kjole. Jeg tenker at den blir fin til jul, jeg. Ettersom jeg pleier å feire jul på¨et veldig kaldt sted.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 09:48   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Å, det er en kjole! Ok, da var den veldig fin. Jeg trodde det var kjole med kort genser utenpå.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 09:54   #16
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Dere OM fan fra Oslo; har dere shoppet i en butikk på Nordstrand som heter Bliss? De skal, iflg innehaver, være størst i Oslo på OM klær.

Aldri hørt om. Men den må sjekkes ut, for den nye kolleksjonen må nok studeres i RL også.

Takk for tips!

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 10:00   #17
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Odd Mollys nye kolleksjon

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Aldri hørt om. Men den må sjekkes ut, for den nye kolleksjonen må nok studeres i RL også.

Takk for tips!

Hadde ikke hørt om den jeg heller, selv om jeg bor i nærheten. Det er en frisør i "samme" lokale. Butikken ligger rett over Nordstrand skole, ved siden av konditoriet. Har ikke fått vært der selv, men skal stikke innom en dag, da det er en gammel skolevenninne som driver den.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 10:06   #18
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Er ikke i utgangspunktet så fryktelig opptatt av OM ( sløyfer er ikke helt meg).
MEN de grå gensrene og jakkene lil'c viser fram var kjempefine!
OG julekjolen til Mim!
OG den røde jakken...

Mulig jeg umerkelig forvandles til en OM fan, jeg også...?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 18:25   #19
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Denne fanget min interesse. Kasjmir og silke? Må jo være en drøm å ha på!

[/quote]

Noen som har sett "bunnen på kjolen" ? Umulig å se hvor lang og hvordan den ser ut helhetlig jo.

Den så nydelig ut.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 20:51   #20
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Mollys nye kolleksjon

Jeg har ikke sett et eneste plagg jeg kunne tenke meg... i motsetning til tidligere hvor jeg har siklet på mange plagg.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no