|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen
Det tror så absolutt jeg at det kan ha. Monarkiets videre eksistens diskuteres jo oftere og oftere allerede og slike stunt som dette hjelper ikke akkurat til med å gjøre det mer troverdig og fremtidsrettet.
![]() |
#82 |
Pauset
|
![]() Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen
Jeg skjønner at du ikke skjønner deg på slike ting, men det betyr ikke at menneskene som har religiøse opplevelser/åndelige ikke har kritisk sans. Jeg var svært kritisk til alt dette tidligere, men jeg opplevde ting som jeg overhodet ikke kunne forklare og gradvis ble jeg en troende. Jeg har opplevd såpass mye de senere årene at jeg er ikke i tvil om at det finns en, ja jeg vil kalle det en Gud eller en Hellig Ånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Erfaren nok
|
For alt vi vet kan det jo virke motsatt?
![]() |
#84 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenJeg synes det er kjempeflott at hun tør å gå sine egne veier! Supert!
![]() |
#85 |
By the Sea
|
Ja.
![]() |
#87 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenJeg er helt enig med Fnatten i denne saken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenEtter å ha lest HP-bøkene vil sikkert jeg også jobbe ved Hogwart, enn så lenge melder jeg meg som bibliotekarassistent på Det Usynlige Universitetet. Heldigvis liker jeg ikke bananer, så sjefen kan få alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Pauset
|
![]() Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenJeg syns det er kjempeflott at vedtatte sannheter utfordres. Gjennom historien har vi sett at ny kunnskap har kommet gjennom at mennesker har satt spørsmåltegn ved vedtatte sannheter. Hadde alle fulgt majoritetene så hadde vi fortsatt levd i den tro at jorda var flat......... hmm.....er den kanskje fortsatt flat? eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
One of These Days
|
![]() Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenJeg synes ikke prinsesse Martha skulle blitt nektet å komme med utspillet sitt, men det sagt, må jeg si at jeg overhodet ikke er i målgruppen. Tror heller jeg hadde betalt 12 000,-kr på Hogwarts-avdelingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Helt enig. Det eneste negative (og triste) når det gjelder denne saken, er alle som latterliggjør henne.
![]() |
#92 |
Peppy!
|
![]() Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenJeg må melde meg inn i hetsegruppen. Jeg synes ikke dette får Märtha til å fremstå som veldig stødig. Jeg blir faktisk en smule flau ved tanken på at Norge skal representeres av et kongehus hvor en av medlemmene tilbyr kurs i engling, og som hevder å ha synske evner. Nå er det vel på tide å tenke republikk, eller hva? |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
By the Sea
|
![]() Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenHvorfor er det verre med kongebarn som er opptatt av åndelighet enn kongebarn som ustanselig driter seg ut i fylla?
![]() |
#94 |
Epikur
|
![]() Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenErfaringer og bevis er vel to forskjellige ting. Det er vel enda ikke en eneste som har kunnet legge frem bevis for at sysnkhet eller healing virker.
![]() |
#95 |
Pauset
|
Det kommer jo an på hva man mener holder som bevis...... Hvis det skal kunne bevises vitenskapelig så har vi kanskje ikke den teknologien som skal til i dag, men kanskje med tiden vi har den teknologien og kanskje hele vårt "verdensbilde" må endres. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessenSkrulle-prinsessen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Originala
|
Slutter meg til den! |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Peppy!
|
Jeg synes ikke prins Harry er schtilig heller. Dog er det forskjell på en ung, enslig prins på fylla og en voksen og etablert prinsesse som formidler englekontakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() |
#100 |
Peppy!
|
Tja, for 12.000 spenn i halvåret skal jeg vel alltids klare å lære deg å strikke varme votter. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
engleskole, klassiker |
|
|