Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen
Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.
Monsoon svarte vel om trent det jeg hadde tenkt å svare. Det er stor forskjell på en guttunge som fortsatt er slyngelalderen og en voksen tobarnsmor som er nærmere 40 enn 30. Hadde hun kommet med dette for 20 år siden så ville jeg bare ha humret litt for meg selv og glemt det.
Så et åndelig livssyn kan kun aksepteres som et tegn på ungdommelig overmot og når man er blitt ordentlig voksen så vet man bedre?!
Hjelp.
Synes det er temmelig forstemmende at dette blir ansett som en skandale som kommer til å skade hele det norske folk.
Er dette et tegn på at jeg er blitt gammel? At mine "jevnadrende" ikke lenger er åpne og tolerante men forsteinede fossiler som vil at alt skal være som det alltid har vært - og om noen stikker tåa utenfor A4 formatet så er det SKANDALE!
Gud hjelpe meg.