|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Forslag til hjemmelaget julegodt eller pynt?Ei venninne med barn og vi skal ha et lite, koselig juletreff. Vi skal enten lage litt julegodt eller julepynt - noen som har forslag? Hva lager dere av julegodt f.eks?
![]() |
#2 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Forslag til hjemmelaget julegodt eller pynt?Av godt/kaker som passer å lage med barn så tenker jeg
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til hjemmelaget julegodt eller pynt?Pepperkaker som kan pyntes.
![]() |
#4 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Forslag til hjemmelaget julegodt eller pynt?Min 6-åring likte godt å lage perlepynt i fjorårets perlekalender. Man kan få laget mange fine juledekorasjoner med perler som strykes og kan henges på treet, eller brukes som pakkedekor.
![]() |
#5 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til hjemmelaget julegodt eller pynt?
Ungene pleier å gjøre det med besteforeldre. I år har jeg spurt om de heller bare kan lage et pepperkakehus, jeg syns det er så klin med den boksen med pepperkaker full av melis og styr.
![]() |
#6 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til hjemmelaget julegodt eller pynt?Dorullnisser |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til hjemmelaget julegodt eller pynt?Disse julestjernene var vi helt hekta på å brette for et par år siden. Man får kjøpt papirstrimler bl.a. på Søstrene Grene.
![]() |
|
|