|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ferdig pizzadeig til å rulle ut eller ferdig pizzabunn, finnes det noe ok?Til barnevakten. Trenger altså en ferdig bunn som skal stekes. Jeg lager alltid selv, men har sett det finnes ulike varianter i flere butikker. Noen som har forsøkt og har noen å anbefale? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
koko
|
![]() Sv: Ferdig pizzadeig til å rulle ut eller ferdig pizzabunn, finnes det noe ok?Har testa ut Rema sin og den de selger på Kiwi, vet ikke hvilket merke det er. De funker helt greit, begge to.
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ferdig pizzadeig til å rulle ut eller ferdig pizzabunn, finnes det noe ok?Eldorado har en surdeigsbunn som må kjevles ut. Prøvde den i helgen på fjortisen, han var fornøyd.
![]() |
#4 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Ferdig pizzadeig til å rulle ut eller ferdig pizzabunn, finnes det noe ok?Synes alle er helt greie jeg. Ikke like bra som hjemmelaget, men bra nok i massevis for meg.
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ferdig pizzadeig til å rulle ut eller ferdig pizzabunn, finnes det noe ok?Vi testet flere av dem, og samtlige fungerer helt greit. Det gjør det jo veldig mye enklere å lage pizza "fra grunnen" for ungene.
![]() |
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Ferdig pizzadeig til å rulle ut eller ferdig pizzabunn, finnes det noe ok?De er ganske like, de fleste produseres på samme fabrikk i Sveits. Vi synes de er alt for salte, det varierer. Men fungerer fint som hurtigmat.
![]() |
#8 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferdig pizzadeig til å rulle ut eller ferdig pizzabunn, finnes det noe ok?De jeg synes er best har de på Kiwi, det er to runde leiver i en forpakning. Den fins i både grov og fin utgave, og er litt forstekt. Finner den vanligvis ved de andre forstekte rundstykker/brød.
![]() |
![]() |
#9 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Ferdig pizzadeig til å rulle ut eller ferdig pizzabunn, finnes det noe ok?Nå/ Folkets favoritter og Peppes sine "rull ut" er helt greie. Fungerer som hurtigpizza og er spisende selv om hjemmelaget er best.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ferdig pizzadeig til å rulle ut eller ferdig pizzabunn, finnes det noe ok?Pitabrød fungerer veldig fint som pizzabunn! Då kan kvar enkelt lage sin eigen minipizza.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Ferdig pizzadeig til å rulle ut eller ferdig pizzabunn, finnes det noe ok?
Enig.
![]() |
#13 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Ferdig pizzadeig til å rulle ut eller ferdig pizzabunn, finnes det noe ok?Vi foretrekker pitabrød delt i to når vi skal ha det kjapt. Vi synes egentlig ikke noen av de halvstekte er spesielt gode.
![]() |
![]() |
#14 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Ferdig pizzadeig til å rulle ut eller ferdig pizzabunn, finnes det noe ok?Jeg synes det er én som funker, hvis JEG skal spise den, og det er denne:
![]() |
#15 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Ferdig pizzadeig til å rulle ut eller ferdig pizzabunn, finnes det noe ok?Eg er einig med Candy i at det er den beste.
![]() |
![]() |
|
|