|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Black FridayHaha, jeg sto også sånn her om dagen. Den ene nettsiden hadde varen til 259, pluss frakt 39. Den andre til 299, og gratis frakt fra 500. Jeg sto i sikkert 5 min og vurderte om jeg skulle kjøpe 2 for 600 eller 1 for 300.
![]() |
#82 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Black Friday
Nei, vi endte også opp med å kjøpe ny telefon på tilbud til Hiawata. På nett. Mobilbutikker er ikke det jeg nødvendigvis jobber hardest for at skal overleve i bybildet. De ser ut til å greie det godt på egenhånd. :Paddehatter:
![]() |
#83 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Black FridayJeg vil forresten slå et slag for Miinto.no når man først skal handle på nett. En felles portal for mange uavhengige butikker. Ene julegaven kjøpte jeg der, et fint, fluffy skjerf til min niese. Kom i posten i går, fra en mindre, lokal butikk i Åfjord på Fosen, med en hyggelig, håndskrevet hilsen fra en butikkansatt inni.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 27-11-18 kl 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Black FridayDet ble den siste av de nye innbundne Harry Potter bøkene, 40% hos Ark. Julegave.
![]() |
|
|