Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-18, 19:25   #1
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Har et stk ungdom som tydeligvis har litt annen kroppsfasong enn gjennomsnittet og jeg sliter med å finne sko til han.

Skulle finne vintersko til han i dag og spør etter str 47. Det er denne hylla får jeg beskjed om, to par vintersko, resten "gubbesko" .

Han ønsker seg sneakerslignende sko med for. Noen som har sett noen tøffe og gjerne vanntette?

Så er det bukser. Han bruker nå 29/34, men det begynner å bli litt høyvann. Noen som vet om sorte jeans i str 29-30/36? Ikke skinn fit, men han er slank så ikke for vide heller. Er vel stort sett slim fit han har nå, men er åpen for annet.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 19:39   #2
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.959
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Sko: På brandos kan du søke etter størrelse. (Det kan man sikkert på andre nettskobutikker også, altså.) Det er jo praktisk. Og gratis frakt og retur er jo praktisk.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 19:52   #3
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Takk for tips.

Prøvde det nå og det var masse joggesko, men lite vintersneakers. Et par som kanskje kan gå.
Leitet litt rundt og har holdt av et par vans som han syntes var ok. Et par igjen på butikken. Spent på om de passer for 47 var de største.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 20:00   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Ecco har noen aktuelle:

https://no.ecco.com/nb-NO/Herre/Sko?productsize=47

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 20:06   #5
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Takk for tips.

Der var det tre par som kanskje kan bli godkjent.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 20:17   #6
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Store sko har - vel - store sko. Anbefales.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 20:52   #7
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Min har 46 og har funnet Adidas sneakers.

Ang bukser har vi insett at det må bare være litt høyvann. Det er heldigvis moderne nå blant unge menn. Gjerne med ankelsokker til. Men det som fungerer i 28/34 her enda er Calvin Klein (mulig ikke alle, men her må man prøve seg frem.) Han har også en fra Replay som er _nesten_ lang nok. Nå har jeg bestilt 28/34 fra Lindberg på Boozt.com og ser at den er lenger enn Calvin Kleinbuksa når jeg målte de, så håper den passer når han får den til jul.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 21:00   #8
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Kjæresten er høy og slank, og bruker 36 i lengde. Han kjøper jeans hos Carlings, Cubus og Zalando.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 21:40   #9
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Men vil han gå med type vintersko med fôr?
Min gutt har ikke brukt det på årevis og jeg kjøper ikke sko som ikke blir brukt.
Han bruker heldigvis ullsokker når det er Kuldegrader og bruker helt vanlige joggesko eller sneakers året rundt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 22:36   #10
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

36 i lengde er ikke så lett å finne, men vi har funnet det hos Levis, Nudie og Diesel.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 22:38   #11
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Ja 46 er ikke noe problem Karamell, men veldig mange har 46 som største størrelse dessverre.

Han vil ha for hvis de ser bra nok ut, men det er ikke lett å finne.

Str 34 i lengde er heller ikke noe problem å finne, men det virker som om at produsentene mener at høy folk også er litt kraftigere så mye starter på 32 i livet.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 22:54   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Ja, altså. Min trenger 36 og det finnes ikke i 28 i vidde.
Det er ikke lett å finne 28/ 34 heller, men det finnes noe og et par merker er lengre enn andre likevel i 34-lengde. Det er derfor jeg listet de opp.

Øker man til 32 i livvidde er ikke det noe problem lenger. Men det kan ikke disse sylslanke guttene ha. (Min ble jo også utredet for marfans, vet du).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 23:17   #13
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Har du sett på Jack and Jones Karamell? Vet at jeg fikk tak i noen i 28/34 i fjor, men de er ikke ekstra lange da, men fungerer greit nok.

Vet du om noen fysiske butikker som fører de merkene du lister opp?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 23:29   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Vi var ikke på Jack and Jones. Vi var på Carlings og Soldi (nei, hva heter de da?) sist. Og Høier. Det var på Høier vi fant Replay.

Calvin Klein selges stder der de selger dyre klær. Replaybuksa er enda dyrere da. Vår butikk her heter Cosmo/ Bogart.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-18, 11:09   #15
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Min svoger handler sko på Zalando, han bruker 47.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-18, 11:16   #16
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Sønnen bruker 47, vi handler på Zalando eller store sko. Det hender at XXL slår til også.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-18, 11:48   #17
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Adidas har mange sneakers og vinter sneakers i 47. Sjekk ut sneakers stores der du bor eller ta kontakt med noen som kan sende

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-18, 11:53   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Min svoger handler sko på Zalando, han bruker 47.

Min mann også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-18, 15:11   #19
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Har barn som står støtt på beina, vi drar til Oslo og går på Store Sko, som Lille Mei nevner over. Barnet hater butikknavnet, men det er veldig deilig å gå i en butikk hvor de har størrelsen din i nærmest alt i butikken for damer og herrer i den enden av skalaen. De som har butikken er virkelig flinke og serviceminded, anbefaler absolutt en tur i den lille butikken. De har nettbutikk også, men mitt barn trenger egentlig å få prøve på, og det blir litt i overkant med returer fra nettbutikker.

Har hørt fra en som trengte alpint at butikkeieren også tilbød å skrive liste, fordi på enkelte produkter må han ha et visst antall bestillinger og så kan han bestille spesielt i en str. Men det har ikke vi prøvd.

(for jenter: Kunstløpsskøyter i hvitt fikk vi fra en skøytebutikk i Stavanger i str 43, hvis noen er på det hakket. De hadde både vanlig og paddede utendørsskøyter i hvitt.)

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-18, 17:37   #20
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne sko str 47 og bukser 29-30/36

Vi fikk tak i det siste paret med vans på xxl. De var faktisk såpass gode i lengden at han fikk en ullsåle i.

Nå er det joggebukser jeg er på jakt etter. Noen som vet om joggebukser med ekstra lengde?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no