|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
kamerat
|
![]() Sv: Billig-ferie i EuropaSkal du ha det hyggelig og vennlig, er kanskje ikke Øst-Europa stedet på generell basis.
![]() |
#24 |
This is normal!
|
![]() Sv: Billig-ferie i Europa
Jeg har bare testet 0,01 % av Polenstranden (eller Nord-Syden som vi kalte det), så det aner meg at det kan være riktig trivelig noen steder. Men hva er det med alle folka som bare står på stranden? En fyr ved siden av oss sto rett opp og ned i to timer. Og sånne var det bortetter. Enten alene eller 2-3 i en gruppe. Er det for å bli brun på alle kanter? Bedre utsikt? Vise fram sommerkroppen? Og så var det mange sånne «innhegninger» som kanskje er vindskjermer? Strand i Polen er perfekt for people watching i hvert fall.
![]() |
![]() |
#25 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billig-ferie i EuropaFly billig til en by i syd Europa som ikke ligger langs kysten. Feks Madrid, Paris, Roma etc
![]() |
#26 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Billig-ferie i Europanoen: den benken (eller hva-det-nå-heter) har jeg ønsket meg i mange år. De er både kule og praktiske.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Billig-ferie i EuropaEuropa er ikke så billig lenger.
![]() |
#28 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Billig-ferie i EuropaJeg har veldig lyst til å dra til Armenia. :bidrar: Det er blllig der, men man må nesten fly dit, er jo griselangt. Masse kultur, og god mat. Dårlig med strand da, men det er en innsjø man kan bade i. Og kanskje i overkant varmt om sommeren. Jeg har en kollega derfra, og etter å ha sett bildene fra høstferien hennes der har det lagt seg rett inn på ønskereisemål-listen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
This is normal!
|
Strandkorb er et av navnene i hvert fall, og jeg har også ønsket meg sånn lenge.
![]() |
![]() |
#30 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Billig-ferie i EuropaDet er flotte strender i feks Litauen, østblokklanda har også mye fin historie og arkitektur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Glamorøs
|
Ja, det har jeg også (vi har ikke flydd på ferie på tre år, så dette vil i såfall bli fjerde flyfrie ferieår. Jeg kan dessverre ikke si det samme om jobb, men jeg kutter det jeg kan der også).
Har tenkt på det, men det blir ganske dyrt. :/
![]() |
#32 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Billig-ferie i EuropaJeg tenker England og Skottland
![]() |
![]() |
#33 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Billig-ferie i EuropaHva med fly til München eller Milano og tog eller leiebil videre til Slovakia og kanskje Zadar i Kroatia. Rimelige og fine steder.
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Billig-ferie i EuropaEn kollega var i Klaipeda forrige helg. Flott sted sa han.
![]() |
#35 |
Off the map.
|
![]() Sv: Billig-ferie i EuropaKroatia er ikke kjempebillig, men heller ikke dyrt. Jeg ble utrolig positivt overrasket over hvor mye hyggelige folk det var der. På hotellet, restauranter, taxisjåfører. Ja, alle vi traff var veldig hyggelige mennesker rett og slett.
![]() |
#36 |
|
![]() Sv: Billig-ferie i EuropaJeg har vært i Polen mange ganger og badet supre steder (men ikke i noen badeby da! Haha!), og synes polske folk generelt er supervennlige og hjelpsomme? Det er vakkert der, spesielt utenom de største veiene og byene (selv om Krakow er nydelig), og masse spennende historie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Billig-ferie i EuropaVet ikke hvor billig man kan få det, men Gotland virker som et herlig sted å feriere, masse historie og veldig vakkert.
![]() |
#40 |
flisespikker
|
![]() Sv: Billig-ferie i EuropaJeg er på akkurat samme mentale planleggingsnivå som deg, Tally, av akkurat samme grunn.
![]() |
|
|