Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

En mini-mini-ferie...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-07, 21:50   #21
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En mini-mini-ferie...

Opprinnelig lagt inn av jochri@online.no, her.

Jeg fostår at din tålmodighet er begrenset til din skuffelse. Dere kom i dårlig vær og i dårlig humør. Det var også din kones kollegaer som var i leiligheten før dere som la fra seg søppla rett på utsiden i stedenfor å legge det på oppgitt sted.
Til deg vil jeg si at din holdning og arrogante væremåte gjør at slike gjester ønsker vi ikke å ha i dette området. Her finner dere 134 boenheter og barn i alle aldre fra de minste til de som stortrives i dette miljøet. Deres leilighet ligger som du sier i en privat persons område. Jeg har leid i 2 etasje i samme byggning nå i 3 år og mine barn vil ikke reise andre steder en akkurat her.
Hadde du vist et snev av evne tilå se på dette som en mulighet og ikke minst tatt deg til rette i en pen leilighet som hadde alle fasiliteter så hadde du som andre før og etter deg har stort sett bare positive ord å si omområdet og stedet. Videre er eieren av den leilighet som din kones arbeidsgiver har leid av en meget snillmann og han finner på alt mulig med ungene våre, fra modell båter til å utforske loftet. Nok en gang din arroganse stoppet en mulig fin ferie, vi andre trives derfor sannsynligvis også best her nede uten deg!

Jeg har slettet hovedinnlegget mitt.

Vi har tydeligvis ulikt syn på hva som er passende ferieomgivelser. Ulike folk har ulike krav, liker ulike ting. Sett at vi faktisk snakker om samme sted, så mener jeg fortsatt at det er helt uakseptabelt å ha det så rotete og stygt rundt et område der det er ment at barn skal leke og leieboere skal nyte en sørlandsferie. Akkurat søppelet rundt søppelkassa gjorde ikke den helt store forskjellen for vår beslutning.

Leiligheten har jeg ikke sagt noe om. Heller ikke eieren av leiligheten.
Sikkert like greit at vi kunne være arrogante og nedlatende et annet sted i sommer.

Sist redigert av Billa : 24-07-07 kl 23:11.
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 21:55   #22
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh hjelp, denne må jeg følge :shock: . Blant annet fascinert over at jochri allerede vet at alle som kommer etter dere bare vil ha positive ting å si? Vel, men det er jo in å være synsk for tiden.

Synes dette høres helt uakseptabelt ut, Billa, og forstår dere godt. Håper dere får en fin Hunderfossentur!

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 22:07   #23
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: En mini-mini-ferie...

Oj
Skjønner godt at dere dro, hadde jeg også gjort.

Og at jochri er synsk, er jo en interessant twist, som apan påpeker

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 22:18   #24
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir nesten målløs av jochri sitt angrep i denne tråden. Angripe noen for å være misfornøyd? Angripe noen for å være skuffet over et feriested, selv om man selv er fornøyd? Dette er noe av det styggeste jeg har fått med med meg på et forum noen sinne. Melde seg inn for å gå til personangrep? Ærlig talt, dette er virkelig lavmåls.

Gammel 24-07-07, 22:20   #25
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh my god....

Det der var en skikkelig dårlig måte å reagere på... Røde prikker.

Gammel 24-07-07, 22:25   #26
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Re: Sv: En mini-mini-ferie...

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Og at jochri er synsk, er jo en interessant twist, som apan påpeker

Gammel 24-07-07, 23:38   #27
jochri@online.no
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2007
jochri@online.no er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Hei

tror det var riktig av deg, lykke til videre!

jochri@online.no er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 12:56   #28
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss. Er jochri og Billa gamle kjente? Registrere seg for å skrive et forsvarsinnlegg? Det betyr jo at jochri har noen kjente på innsiden, i og med at det var på medlemsområdet. Hvem er dette, og hva har egentlig skjedd?

Og ja, jeg trenger litt fart og spenning i hverdagen min akkurat nå.

Gammel 25-07-07, 13:04   #29
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: En mini-mini-ferie...

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det betyr jo at jochri har noen kjente på innsiden, i og med at det var på medlemsområdet. Hvem er dette, og hva har egentlig skjedd?

Dette er ikke medlemsområdet.
Er tråden flyttet mener du?

Jeg syens det var spesielt at jochri kom tilbake og sa seg selv midt i mot dog.

Gammel 25-07-07, 13:10   #30
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: En mini-mini-ferie...

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Dette er ikke medlemsområdet.
Er tråden flyttet mener du?

Jeg syens det var spesielt at jochri kom tilbake og sa seg selv midt i mot dog.

Øh, jeg blingset visst. Jeg klikket på rullegardinen og da trodde jeg at jeg fikk oversikt fra det forumet vi sto i.

Likefullt: Hvordan fikk denne jochri snusen i at Billa hadde skrevet dette? Og er Billa egentlig en mann?

Gammel 25-07-07, 13:15   #31
lil'c
Passiv

Standard

Re: Sv: Re: Sv: En mini-mini-ferie...

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Likefullt: Hvordan fikk denne jochri snusen i at Billa hadde skrevet dette? Og er Billa egentlig en mann?

Tror du

Og hvorfor motsier jochri seg selv så grovt?

Gammel 25-07-07, 15:46   #32
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje var den opprinnelige (fornærmende) beskrivelsen min av stedet (riktig) nok til at "alle" skjønner hvor det måtte være

Gammel 26-07-07, 09:56   #33
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Kanskje var den opprinnelige (fornærmende) beskrivelsen min av stedet (riktig) nok til at "alle" skjønner hvor det måtte være

Åja. Kanskje det. Det må sannelig ha vært provoserende for at noen skal gidde å registrere seg for å protestere. Virkelig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:31.