|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sv: Har du sjangerallergi?Jeg gikk i mange år og sa at ejg ikke likte å lese krim. Helt til jeg begynte å lese Mankell, Lindell osv. Jeg hadde vel sett for meg at all krim var som Agatha Cristie og Poirot. Skal si jeg tok feil ...
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du sjangerallergi?
Hadde samme opplevelse jeg også. Har som Nabojenta lest Mankell, Marklund og Lindell etter å ha blitt omvendt av Jo Nesbø's "Sorgenfri". |
![]() |
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sjangerallergi?Jeg leser heller ikke mye krim, har verken lest Lindell, Holt eller Mankell. Men Liza Marklund synes jeg er underholdende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
By the Sea
|
![]() Sv: Har du sjangerallergi?
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Har du sjangerallergi?Jeg liker krim. Jeg liker noen av Agatha Christie og elsker Dorothy Sayers.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du sjangerallergi?Jeg leser lite fantasy og Sci-fi, uten at jeg vil kalle det allergi. Dvs. jeg har nok litt fantasyallergi. Jeg elsker jo sci-fi-filmer, og burde sikkert lest endel også, men har liskom aldri kommet igang.
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Har du sjangerallergi?Jeg liker Jo Nesbø også. Han har godt språk.
![]() |
|
|