|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Hva skal jeg bruke Ticketmaster-gavekortet til?Jeg er helt blank, og må kjøpe noe før nyttår (forestillingen kan godt være neste år).
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva skal jeg bruke Ticketmaster-gavekortet til?Tryllefløyten? Eller ta med en eller flere av ungene på Trollmannen fra Oz? Lazarus basert på David Bowie?
![]() |
#4 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva skal jeg bruke Ticketmaster-gavekortet til?Ingen forslag, men full sympati. Jeg har et ticket master-gavekort jeg må bruke i dag. Fant det da jeg rydda. Hadde helt glemt det. 300 kroner rekker liksom ikke til det helt store, så da må jeg legge i en del selv, og det har jeg strengt tatt ikke budsjettert med. Skulle ønske jeg kunne kjøpt gavekort for gavekortet.
![]() |
#5 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg bruke Ticketmaster-gavekortet til?Freialand? Illusjonistene på telenor arena? Ariana Grande?
![]() |
#7 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva skal jeg bruke Ticketmaster-gavekortet til?Forestillingen om Kim Friele, Vega scene i februar - fått utrolig fine anmeldelser.
![]() |
#8 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva skal jeg bruke Ticketmaster-gavekortet til?Jeg angrer skikkelig på at jeg ikke var mer på og bestilte billetter til Michael Bublè.
![]() |
#10 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hva skal jeg bruke Ticketmaster-gavekortet til?
Jeg håper virkelig jeg kan klare å få med meg Phil Collins. Det bare passer litt dårlig siden Elton John er i Amsterdam omtrent samme tidspunkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva skal jeg bruke Ticketmaster-gavekortet til?Dessverre får man ikke billetter til hverken Nationalteateret, Det norske teateret eller Vega scene der inne, tydeligvis. Forestilling om Kim Friele kunne jeg virkelig tenkt meg å se!
![]() |
#16 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva skal jeg bruke Ticketmaster-gavekortet til?Svanesjøen med den russiske nasjonalballetten? https://www.ticketmaster.no/event/sv...lletter/571121
![]() |
#18 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hva skal jeg bruke Ticketmaster-gavekortet til?Vet du ikke var keen på konserter, men hva med Beethovens 5. med Filharmonien i mai? Filmen Amadeus med live orkester?
![]() |
![]() |
#19 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva skal jeg bruke Ticketmaster-gavekortet til?Inspirert av tråden her ble det billett til min mor og meg på KimF i julegave.
Pamina & ![]() Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero) Sist redigert av Pamina : 21-12-18 kl 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Epikur
|
![]() Re: Hva skal jeg bruke Ticketmaster-gavekortet til?Kom lørdagen på Bergenfest og heng med meg hele dagen mens vi drikker øl og hører på musikk og spiser street food!
![]() |
|
|