|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker du food processoren til?Rive ost og råkost. Først og fremst. Gulrot til gulrotkake. Har en liten hakkedel som hører til, den bruker jeg stadig vekk til å finhakke løk, hvitløk, ingefær, chilli o.l.
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva bruker du food processoren til?Jeg bruker den nesten aldri. Det er mer stress å vaske den og alle delene enn å kutte for hånd. Men hvis jeg skal rive store mengder gulrøtter hender det jeg tar den. Og den er jo grei hvis jeg skal lage falafler eller noe. Men det gidder jeg sjelden. Dessverre. Falafler er veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva bruker du food processoren til?Kjøre brød til smuler, lage deig til scones, pai og annet som krever at mel og smør skal smuldres sammen, hjemmelaget peanøttsmør/annet nøttesmør, mose suppe, saus, salsa o.l. (man kan bruke blender, det gir en glattere saus, hvis man vil ha det litt grovere er food processor best), lage falafel, rive større mengder ost og grønnsaker, hakke nøtter og sjokolade, lage "nice cream" (iskrem av frosne bananer) osv. Jeg hadde definitivt savnet min.
![]() |
#4 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva bruker du food processoren til?Min står i kjelleren og brukes aldri - glemmer at jeg har den faktisk
![]() |
|
|