Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Våtservietter i reiseforpakning

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-07, 21:00   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Våtservietter i reiseforpakning

Hvor får jeg egentlig kjøpt det?

Jeg synes det store forpakningene med våtservietter opptar for stor plass og er for tunge å ha i stellevesken. Dessuten har jeg en slik kjekk plastboks hvor de små forpakningene passer akkurat.

Menybutikken her har det ikke, jeg så det ikke da jeg en dag tilfeldigvis befant meg på en SPAR-butikk og på Coop har jeg heller ikke funnet det.

Noen som vet?

Jeg trenger ikke å bli fortalt at det er like enkelt å ha med seg fuktige kluter/papirkluter i en pose eller tilsvarene, ei heller leksjoner i at våtservietter kan innholde diverse skumle saker og at de ikke er videre miljøvennlig. Jeg trenger bare svar på hvor jeg kan kjøpe reiseforpakningene av våtservietter.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 21:02   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Våtserivetter i reiseforpakning

Det har jeg aldri sett. Hva med å putte noen våtservietter i en liten plastpose?

Gammel 26-07-07, 21:03   #3
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Ups.

Gammel 26-07-07, 21:08   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Ups.

Gammel 26-07-07, 21:09   #5
KristinS
Aktiv

Medlem siden: Mar 2007
KristinS er litt kul
Standard

Mener jeg så disse på Babyshop da jeg var der med ei venninne for en stund siden.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 21:33   #6
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Apoteket har jo så sånne små fra Seba-Med (er det ikke det de heter da?). Kjekke forpakninger, men personlig synes jeg de lukter for mye... Men absolutt greie å ha med på tur. Skal sjekke litt rundt når jeg er i diverse butikker, jeg.

Gammel 26-07-07, 21:58   #7
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Apoteket har jo så sånne små fra Seba-Med (er det ikke det de heter da?). Kjekke forpakninger, men personlig synes jeg de lukter for mye... Men absolutt greie å ha med på tur. Skal sjekke litt rundt når jeg er i diverse butikker, jeg.

Jeg har aldri prøvd Sebamed sine. ... men jeg synes også at de små forpakingene (med en 20 - 25 kluter i) er ypperlige i stellevesken.

Gammel 26-07-07, 22:13   #8
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg har aldri prøvd Sebamed sine. ... men jeg synes også at de små forpakingene (med en 20 - 25 kluter i) er ypperlige i stellevesken.

Du får kjøpe en pakke og prøve - kan jo hende du liker Sebamed sine bedre enn meg

Gammel 26-07-07, 22:15   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Våtservietter i reiseforpakning

Hvis du har boks, kan du ikke bare kjøpe store pakker og ta med deg en passe stor bunke der? Og putte resten i plastpose?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 22:33   #10
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

På apoteket får du kjøpt Seba Med sine, som finnes både med og uten parfyme, i små pakker.

Jeg liker disse veldig godt, og i et våtserviettetui går det akkurat en sånn pakke, to bunker oppi boksen, skvis den igjen, og dra avgårde.

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 09:35   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endel butikker har jo også de små pakkene.

Jeg har også brukt de små Asanpakkene.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 09:57   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Asan har jo slike små pakker. Sebamed sine våtservietter er yndlingsserviettene mine. De lukter litt mye, men lukten er i hvertfall god i forhold til lukten på de andre serviettene. Til og med de serviettene som skal være parfymefrie lukter jo ekkelt.

Gammel 27-07-07, 10:02   #13
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Her har de på de fleste dagligvareforretninger, men best utvalg på Obs mener jeg. (både Natusan, Pampers, Libero og eget merke)

Apoteket har SebaMed.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 10:12   #14
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Hvor får jeg egentlig kjøpt det?

Jeg synes det store forpakningene med våtservietter opptar for stor plass og er for tunge å ha i stellevesken. Dessuten har jeg en slik kjekk plastboks hvor de små forpakningene passer akkurat.

Menybutikken her har det ikke, jeg så det ikke da jeg en dag tilfeldigvis befant meg på en SPAR-butikk og på Coop har jeg heller ikke funnet det.

Noen som vet?

Jeg trenger ikke å bli fortalt at det er like enkelt å ha med seg fuktige kluter/papirkluter i en pose eller tilsvarene, ei heller leksjoner i at våtservietter kan innholde diverse skumle saker og at de ikke er videre miljøvennlig. Jeg trenger bare svar på hvor jeg kan kjøpe reiseforpakningene av våtservietter.

Har også en sånn kjekk plastboks til våtservietter, men har heller ikke funnet reisepakker med våtservietter. Har tatt ut en "bunke" av en stor pakke, og lagt dem løs i boksen. Det funker knall det. Det forutsetter selvsagt at boksen er tett, ellers tørker de jo. Det er heldigvis min

Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 11:50   #15
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper XP våtservietter og putter dem i en Tupperwareboks. Kan du ikke bare kjøpe en pakke og putte noen oppi den boksen du har da?

Gammel 28-07-07, 00:53   #16
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Dra til Mexico, der har de mange sånne.

Seriøst, så har jeg en du kan få, det er et slags hardt, smalt plastetui. Er det det du mener? Perfekt å ha selv i håndveska.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-07, 01:16   #17
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Dra til Mexico, der har de mange sånne.

Seriøst, så har jeg en du kan få, det er et slags hardt, smalt plastetui. Er det det du mener? Perfekt å ha selv i håndveska.

Plastdingsen har jeg. Det er små forpakninger med våtservietter jeg savner.

... men takk for tilbudet.

Gammel 28-07-07, 08:31   #18
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

:nyskjerrig:

Hvordan bokser er det dere snakker om?
og hvor får man kjøpt de?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.