Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den nye regjeringen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-19, 14:50   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye regjeringen

Jeg er helt enig med Java. Det er mye, mye mer betenkelig med det som skjer (eller ikke skjer) med bioteknologiloven.

Også håper jeg inderlig at vi kommer helt bort fra nemnder, og går over til medisinsk og sosial rådgivning. I hver fall frem til uke 19. Da kunne det vært selvbestemt om man vil terminere svangerskapet eller ikke frem til uke 12, selvbestemt men med obligatorisk rådgivning frem til uke 19 (og for min del gjerne også for fosterreduksjon så vi har høy terskel for ren selektering) - også vet jeg ikke helt hva vi skal gjøre etter det. Men antagelig må noen andre bestemme etter gitte kriterier etter det. Vi vil ikke ha selvbestemt abort frem til uke 42, tror jeg.

Det jeg savner aller mest med denne lovendringen er i hvert fall et FORSØK på å gjøre den prinsipiell. Som f.eks. «kvinnen kan bestemme om de vil avbryte svangerskap eller ikke, men vi ønsker ikke åpen mulighet for seleksjon mellom friske barn. Det må derfor dokumenteres andre årsaker til fosterreduksjon». Men det virker som at KrF bare må ha en hvilken som helst seier på abortloven, så da tar de det som kan kamelsvelges av V og FrP (og resten av H).

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.