|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg sær som reagerer på detteJeg ville antatt at svigerinnen bare vil rydde og ikke mener noe galt med det. Jeg ville uansett sagt fra at de er ikke hennes å selge. Tror jeg. Jeg kan nemlig være konfliktsky på slikt jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg sær som reagerer på dettePå den annen side, dere disponerer hytta sammen. Om hun nå, uten å bli sagt i mot, selger ting dere egentlig eier, hva blir det neste? Senga dere bruker? Turklærne du har i et skap? Annet utstyr du bruker og ikke hun? Kanskje greit å ta det opp allerede nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Er jeg sær som reagerer på detteNei, du er ikke sær. Leker som blir satt på en felles hytte kan selvsagt alle leke med, men ingen andre enn dere gi vekk eller fjerne på annen måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?Kjenner jeg koner av sinne bare av å lese dette. Jeg hadde garantert sagt ifra til henne. Dette må du aldri finne deg i. Rett og slett det frekkeste jeg har hørt. Tenker ar det egentlig ikke går an. Hun må ha dårlig hukommelse og faktisk tro ar det er hennes sønn sine leker. Fy søren altså..🤬
![]() |
|
|