Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er jeg sær som reagerer på dette?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-19, 08:09   #1
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette

Jeg ville antatt at svigerinnen bare vil rydde og ikke mener noe galt med det. Jeg ville uansett sagt fra at de er ikke hennes å selge. Tror jeg. Jeg kan nemlig være konfliktsky på slikt jeg også.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 08:14   #2
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

På den annen side, dere disponerer hytta sammen. Om hun nå, uten å bli sagt i mot, selger ting dere egentlig eier, hva blir det neste? Senga dere bruker? Turklærne du har i et skap? Annet utstyr du bruker og ikke hun? Kanskje greit å ta det opp allerede nå.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 08:19   #3
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, du er ikke sær. Leker som blir satt på en felles hytte kan selvsagt alle leke med, men ingen andre enn dere gi vekk eller fjerne på annen måte.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg ville gitt beskjed, men det er absolutt det rette å gjøre.

Og enig med Tallulah. Sønnen trenger ikke være så snill at han godtar at tante selger hans leker. Akkurat Briotog er definitivt noe å ta vare på til barn/barnebarn. Det gjør i hvert fall jeg.

Lykke til.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-19, 21:38   #4
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Kjenner jeg koner av sinne bare av å lese dette. Jeg hadde garantert sagt ifra til henne. Dette må du aldri finne deg i. Rett og slett det frekkeste jeg har hørt. Tenker ar det egentlig ikke går an. Hun må ha dårlig hukommelse og faktisk tro ar det er hennes sønn sine leker. Fy søren altså..🤬

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.