Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Style et hus til salg

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-19, 11:01   #24
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Style et hus til salg

Det viktigste er å rydde og å få driten ut. Her har mange av oss (hvertfall jeg) en god del å gå på, og det er uansett nyttig å få gjort ifbm flytting.

Sjekk gjerne et korps i nærheten om de har loppenhenting, så gjør du en god gjerning, samtidig. Det er tida for det, nå framover. Noen bruktbutikker kan også hente. Sjansen for at de tar jobben med å hente øker om du har en viss mengde (ikke bare en eske bøker). De er også glade i småmøbler som er lettsolgte.

Hvis dere trenger alt, kan man høre med en venn med en garasje ell. om dere kan låne den en periode for mellomlagring. Men sørg for å sette en dato og hente til tiden, i så fall. Er det på ubestemt tid kan det være bedre å leie en bod.

Få ut mye mer enn man tar inn. Er det rent og ryddig og man ser litt flater er mye gjort.

Stylisten jeg kjenner legger sengetepper på senger uten sengetøy, da får du et mye strammere inntrykk. Men deres første og største jobb er altså å fjerne ting.

Man kan godt kjøpe et oppussingsobjekt. Men det kan likevel være lurt å gjøre de tingene som egentlig er gjort på 10 min hvis man bare får rompa i gir, så kan en liten innsats bety mye.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:04.